-
6.3.2019 od kalimir
Ahoj,
som uplny zelenac motorkar, ktoremu sa vyskytli na zaciatok problemy so syticom.
Kawa ZX6R Ninja po nastartovani a aj po dosiahnuti 80 stupnov motora furt chcipa.
Motorka je 1999 takze uz ma co to za sebou, ale sytic do vcera fungoval "normalne", pri starte som ho zapol, po 2 minutach motorka tocila 2000-3000 sytic som stiahol, no problem
Packa na sytic nefunguje, a tak je ovladana sroubikom pri levom kolene.
Akosi som si stale po 3 jazdach nezvykol do ktorej strany sa sytic zapina a do ktorej vypina, dnes rano vystresovany som tocil a tocil do oboch stran ale vysledok bol stale rovnaky. Motor padne na 400-500 kde chcipne.
Neviem ani kde zacat analyzovat situaciu, popripade co skotrolovat.
Akakolvek pomoc vitana :)
DikyDoplněno:
EDIT: Sroubicka ktora sa toci pri lavom kolene je Idle Air Control Valve (neviem nas vyraz). Podarilo sa mi celu hadicku vlastne odkrutit a preto otacky padaju kedze su nastavene pri neutrale na ziadne.
Potrebujem najst miesto kde sa pripaja.
Stale potrebujem helpnut :)
Dikes6.3.2019 od kalimir
-
6.3.2019 od kuceraz
To, co jsi kroutil u levého kolena je šroubek, kterým se nastavují volnoběžné otáčky.
Určuješ tím, kolik vzduchu jde do motoru při zavřeném plynu - na volnoběh.
Kam ho zapojit by neměl být problém zjistit, když budeš mít přistup ke karburátorům.
Povede to pravděpodobně někam mezi 2. a 3. karbec - ovládá to všechny škrtící klapky naráz.
Když si tady na fóru nebo kdekoliv jinde na webu stáhneš servisní manuál (opravdu servisní - service manual, ne uživatelský - user manual), celkem určitě tam budou schémata, kde to najdeš nakreslený přesně.