-
19.2.2019 od Gsxrjt
Zdar, po zimě jsem byl vyvenčit svém gsxero 600 k1. Vše fungovalo na jedničku. Druhý den jsem ji nastarovat, zahřál chcípnul a pak nastal problém, chtěl jsem znovu nastartovar, neseplo ani čerpadlo a začalo svítit FI. Po několika pokusech otočením klíčku nakonec čerpadlo seplo a moto nastartovala. Vyjel jsem ven, po zastavení na benzince se vše opakovalo. Čerpadlo neseplo a po několika pokusech zase nastartovala. Nemá někdo radu, kde bude chyba? Dík
Doplněno:
Jo a zapomněl jsem dodat, že motor točí...
20.2.2019 od Gsxrjt
-
21.2.2019 od Dj.Ala
Řešil jsem totožný problém na K2.
Tyto modely mají ve spínačce rezistor a stejný je i u (v) ECU. Je to takový předchůdce immo (funguje to jako odporový dělič) - ve zkratce pokud bys chtěl vytrhnout dráty od spínačky a nastartovat bez ní tak ti nesepne ani čerpadlo protože okruh nejde přes ten rezistor v té spínačce.
V mém případě byl rezistor už na prahu života a sem tam mi to nechtělo nastartovat (v dealer modu mi to hlásilo tuším chybu C42).
Řešení prosté - spínačka ven, odvrtat bezpečnostní šrouby a dostaneš se k elektronice spínačky. Rezistor vyměnit (přepájet) a očistit kontakty. Hodnotu rezistoru si už z hlavy nepamatuju ale podle barevných proužků na něm se dá určit. Cena opravy: 1 rezistor (1,-), 2 nové šroubky (3,-), 3/4 hodiny práce. -
19.2.2019 od havliR6
Moznost je ze reletko odchazi nebo cerpadlo,ale zacal bych jednodusim klicem druhym(imobilizer nesepne rele od cerpadla) pak kontrola konektoru,jestli po zime neni nekde oxidovany a
nebo promer merakem jestli jde do cerpadla stava 12v.Doplněno:
Přesně tak, imobilizér až od K6
20.2.2019 od _BoB_
Imobilizer nema
20.2.2019 od Gsxrjt
K1 asi ještě nemá imobilizér. Nemá ho ani K5 co mám teď na dílně.
19.2.2019 od mischa638
-
20.2.2019 od _BoB_
Když mi přestala svítit K5 a fakt jsem nevěděl "co" tak jsem si stáhl el. schéma z netu, vytisknul na větší formát, přivolal kamaráda co umí s "voltmetrem" Vysvětlil mu co se z laického pohledu děje vše když otočíš klíčkem v spínačce, on dle toho barevnou fixkou zakreslil všechny kabely které nás zajímají. Já odstrojil moto abychom se všude dostali A pak mi vždy říkal "tohle je nějaká svorkovnice zhruba tady a z toho vedou takové kabely. No a tahle jsme šli baterky až jsme to našli.
Doporučil bych to samé s tím, že můžeš ještě jak to tu padlo si jen tak cvičně odklonit nádrž a podívat se jestli tam není něco už od pohledu v nepořádku (oxidace něčeho, volně se klepající kontakty atd).
Jen pro zajímavost, já měl v háji přepínač známý jako "chcípák" Takže klidně může být třeba "studeňák už i tam" protože tím do všeho pro chod motoru pouštíš šťávu. Hodně štěstíDoplněno:
Zítra vezu do servisu, tak uvidíme :-/ Zajímavé je, že to udělá většinou, když je zahřátý motor. Za studena to chytne na první otočení motoru.
Každopádně budu informovat20.2.2019 od Gsxrjt