-
11.1.2019 od zolik.
Měl bych dotaz související z novým garážovaním v prostoru kde není vyvedena 220V zásuvka. Existuje na trhu nějaký systémový adaptér, kdy by človek zvyklý z klasické moderní nabíječky dopoval přes zimu v motorce umístěnou aku jednou za čas přenášenou autobaterií? Baterku z auta mám navíc...je to nesmysl?
-
11.1.2019 od berry78
V garaži jsem nemal 230, tak jsem si na střechu hodil malý solár a autobaterku .. Jelo na to ozvučení garáže (autorádio) , 300w menič na pájku a menší brusku … a párkrát za zimu jsem k té autobaterce připojil modelářskou nabíječku .. a dobil si motorky konektorem kterej mám na každý vyvedenej. Fungovalo to skvěle
-
11.1.2019 od Tom-K
A nemáš lepší na zimu z motorky baterku vytáhnout, dát na nabíječku doma a až budeš chtít vyjet, tak ji tam vrátil?
-
11.1.2019 od GL1
čistě teoreticky ( spočítat ti to musí odborník ), přivezeš z domova plně nabitou "velkou" autobaterii, na ni napojíš něco takového https://www.harv.cz...%9bt%c3%ad+12v+230v, do toho zastrčíš vidlici 220 od nabíječky a vývody napojíš na motobaterku.
Doplněno:
Ten link nefungule .. ale pokud si uvažoval variantu s menicem , tak to je strasne ztratový .. Modelářská nabíječka např. tahle https://www.ebay.co...SwzThcMCpm:rk:2:pf:0
ti nabije úplně všechno , jakym proudem chceš a ukáže ti i kolik Ah do motorky dobila.14.1.2019 od berry78
-
14.1.2019 od JVK
jestli k té baterce jezdíš autem, co Ti brání natáhnout kabely (propojit baterie) a při zapnutém motoru nechat cca 10-30 minut nabíjet. Neboj se začátečního velkého proudu, baterky si pokecají a máš vyřešeno.
Platí pouze pro naormální auta (co nabíjí i při volnoběhu). U nových §CHYTRÝCH§ aut to už neplatí.
Tam se alternátor připojuje až když je baterie auta "skoro" prázdná. Tuším cca 40% a opět začne nabíjet..
Jestli to je ale společné garážové stání, tak to není řešení. Po nějaké době Tě chytne požární čidlo.
Jak psal kolega měnič DC/DC je strašně ztrátový - ale funguje. -
14.1.2019 od PetNed
Ahoj,
mám to podobně jako ty. Motka mi stojí pod přístřeškem dobře chráněna proti vnější nepohodě, ale ne proti chladu. Vytáhnul jsem baterku a mám ji doma. Připojeno na udržovací nabíječce v nejchladnější místnosti v panelákovém bytě - ložnici (uzavřená baterka, není nutno dolívat a tím pádem ani nesmrdí při dobíjení). Myslím, že to je nejjednodušší a nejšetrnější řešení. -
16.1.2019 od gorkin
Já mám domy tyhle 2 nabíječky (kapátko)ono si to samo kápne trochu proudu když si o něj baterka řekne... za ty prachy geniálni věc....DOPORUČUJU
MINICHARGER -
7.2.2019 od LubaX
Pokud jsou oba akumulátory 12V, stačí je paralelně propojit / + na + , - na - /. Pro kontrolu před a po propojení provést voltmetrem kontrolní měření. Plně nabitá Aku by měla mít něco kolem 12,8 V.