-
14.11.2018 od Myšák_Míša
Dokázal by někdo říci/zjistit, čím to je, když s nabitou baterií ujedu třeba 5 km k benzínce a pak už nenastartuju? Motorem to točí, ale nenaskočí. Jindy třeba po deseti hodinách stání venku na parkovišti mi naskočí ihned. Je to nějakým relátkem?
Jde to nějak proměřit?
-
14.11.2018 od kilix
a tá nabitá batéria má koľko rokov? Je vôbec ešte dobrá? Nabitá≠dobrá.
Doplněno:
Baterie má max. tři roky
14.11.2018 od Myšák_Míša
-
15.11.2018 od maspe
točí ale nenaskočí. Jak jsou na tom svíčky? Po 5 km to nebude ohřáté a pokud to po jede stále na sytič, tak se to může ulít.
-
14.11.2018 od Durex
Pokud je to 1500 intr,tak problém bude v dekompresorech ...
Doplněno:
To by mohlo být.
Mě napadlo, že by odešlo nějaký relátko. Protože, když to nastartuju napřímo - chytne hned.16.11.2018 od Myšák_Míša
-
16.11.2018 od kuceraz
Pokud točí startér, tak baterie bude ok.
Něco podobného se mi stávalo na CBR, když nestíhal přes palivový filtr dotékat benzín.
Chcípla za jízdy a nastartovala až po čase, když benzín dotekl.Doplněno:
Benzín neprotéká - taky dobrý typ, ale tohle asi nebude můj případ.
17.11.2018 od Myšák_Míša
Tohle dělá víčko nádrže. V nádrži se udělal podtlak, tím se zastavil přítok paliva. Víčko přes "vyrovnávací otvor tlaku v nádrži" musí propouštět vzduch.
16.11.2018 od Skrunch
-
19.11.2018 od No666
Chce to seštelovat dekompresory. Taky může být stará baterka.
Doplněno:
Souhlasím. Mrkni na štelování dekompresoru
19.11.2018 od janrajsa
To startování záleží na tom, jak se zastaví písty, když nechytne, je potřeba zařadit 3 nebo 4 rychlost a couvnout, aby se hlo s pístama, pak většinou jde nastartovat.
19.11.2018 od No666