Nejde zařadit šestka (šestý převodový stupeň)

  • 0

    8.10.2018 od Kinča

    Zdarec. Stala se mi taková nemilá věc. Když jsem jezdil, občas se stalo, že při rychlejším řazení jsem mezi pětkou a šestkou kopl omylem falešný neutrál. Zatahal jsem za plyn, motor se roztočil na prázdno, došlo mi, že tam šestka není, tak jsem pustil plyn, otáčky šly zase pomalu zpátky a v určitou chvíli tam rychlost sama skočila zpátky na pětku nebo šestku. Toto se mi tuto sezónu stalo opakovaně, odhadem tak 15-20x. S jinou mašinou jsem takový problém neměl, nevím proč se mi to u téhle stávalo. No a naposledy tuto sobotu, stalo se to znovu, akorát teď už nejde zařadit šestka. Respektive možná jde, ale motor zase jede na prázdno, jako kdyby tam nebyla a rachotí v tom. Všechny ostatní rychlosti jedou v pořádku od 1 po 5. V Suzuki řekli, že oprava vyjde tak na 30 litrů a je lepší možná už koupit jiný motor. Můj dotaz tedy zní, jestli je opravdu jediná možnost tak drahá oprava popř. nový motor nebo Vás něco napadá. Moc děkuji předem.

    Doplněno:

    Díky moc všem za rady, teď už aspoň trošku vím o co vlastně jde. Sám bych si na to samozřejmě nikdy netroufl, nabídl se mi tady někdo z motorkářů a je blízko. Počítám že snad kolem té desítky by se to mohlo dát udělat. Tak díky moc a snad se Vám to taky nestane, zbytečné prachy... :)

    16.10.2018 od Kinča

    Jo a málem bych zapomněl, je to rok 2001, má najeto +-51k

    8.10.2018 od Kinča

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    11.10.2018 od Vevicka

    Máš v prdeli minimálně dvě převodový kolečka, respektive zuby mezi nima. Možná i řadicí vidličku. Výměna není tak hrozná, motor ven, vzhůru nohama, rozebrat a vyměnit. Jedno kolečko stojí cca 3500,- Kč na partsdepot. Já tohle přesně dělal na Suzuki Hayabuse (výměna 3 koleček, stejný problém mezi 5-6 převodovým stupněm, falešný neutrál atd.)

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.10.2018 od yozo444

    A iny serviz ako autorizovaný v okolí nemaš?Určite sa da aj lacnejšie.ak ty odišlo ozubené kolečko tak to musiš menit v páru kus stoji na partsdepot cca 3000kc,ak vydlička tak 2000kc.

    Doplněno:

    ked nemas ani sajnu ako je to poskladane a v akom poradi sa to rozobera a sklada tak to daj do servisu lebo prides o nervy a spusta volneho casu

    9.10.2018 od pistapista31

    Celý motor sa nerozobera len spodok.ja by som ty to spravil za polku keby by sme byvali bližšie.

    8.10.2018 od yozo444

    Ono jde o to, že se musí rozebrat celý motor, aby se vyměnila převodovka a s tím je největší drbačka a tím pádem se pak i musí všechno nové těsnění dát atd. a to už stojí ranec dělat celý motor.

    8.10.2018 od Kinča

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.10.2018 od jarikGSXR

    Mně se stávalo u šestky 2002 to stejné. Cca 5x za rok při hodně rychlém přeřazení se tam objevil neutrál.
    Neřešil jsem to ale. Možná slabší převodovky K1 a K2. U K7 už to nedělalo. Za těch 30 litrů bych do toho rozhodně nešel.

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.10.2018 od Anti

    Loni jsem dělal GSXR750 2004.Majitel se učil po zadním,odrovnal dvě kola v převodovce.Vzal jsem si desítku včetně materiálu.Za třicet by byla komplet nová převodovka a ještě by zbylo..

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.

TOPlist