-
28.5.2018 od liba250
Zdravím mám dotaz mám na své jawě 350 638 motor po komplet g.o klika výbrusy ložiska najeto ma tak 4 tis a začal mi z ničeho nic klepat ale brutálně tak sem shodil válce a vůle nikde není na ojnicích, ložiskách ani na horním ložisku nevíte kde může být zakopaný pes?
-
28.5.2018 od Beranidlo
Víme. Hledej na konci této diskuse:
https://www.motorkari.cz/tema/?t=178527Doplněno:
No a jak poznám že je to čelo špatné je totiž taky nové a to plné
29.5.2018 od liba250
-
29.5.2018 od Bimbam
Ještě je jedna možnost, pokud máš kladívka, že se ti rozhodil předstih . To dokáže dělat taky nepěkný zvuky když pálí o něco dřív než má.
-
29.5.2018 od CRF1000
dle mého názoru chybí podložka pod válce ( jaký výrostek jsem je dělal z tvrdého kancelářského obalu nebo obalu červeného školního sešitu), dnes se to dá běžně koupit
možná pod hlavy silnější těsnící kroužky -
29.5.2018 od kokoška.
výbrusy dělal kdo a v jaké roleranci - někdo to osere a po pár KM to klepe,změř vůli v zámkách.
CRF1000 na ničem sem nikdy neměl ani Al kroužky pod hlavami -zabrušuju dosedací plochu pastou na ventilyDoplněno:
Těsnění je tam jak má a nejspíš to budu půlit jinou možnost nevidím g.o dělala přímo firma nez sem to koupil ale to klepe fakt hodně a sou to 100% písty do hlavy ale dělá to jen když se to ohřeje studené je to tiché jak slovo boží
30.5.2018 od liba250
http://www.amstuning...-jawa-350-6v-10.html
vypadá to takto a patří to tam z výroby
pod hlavy se dávají těsnící kroužky
http://www.mototechn...e=index&cPath=28
také zabrušuji, mám tam navíc těsnění a NIC NEKLEPE29.5.2018 od CRF1000
-
29.5.2018 od krokoš
Čau, mohol sa Ti zlomiť spojkový kôš, tiež sa to stáva u tých 638. Mal som takú na oprave. Normálne sa Ti zlomí spojkový kôš a tiež to hrká, ono to funguje ale blbo, spojka ide raz tak raz tak a hrká to o kryt, budeš tam mať plno pilín v prevodovke. celkom bežná porucha u tých 638. Oproti 634 to bol riadny nepodarok, tiež som si ju kúpil , chcel som mať veterána, ale som ju predal, z dôvodu sťahovania do iného kraju. Držím palce pri oprave.
-
30.5.2018 od ja1
srředové ložisko na klice..starší měli kanálek na mazání ložiska a byl tam i kolík abys střed namontoval správně. každopádně je to potřeba rozpůlit
-
30.5.2018 od Deyva
Taky mi 640ka začala klepat... Ale tam může být tolik věcí... Primární řetěz může dělat randál, pístní čepy, kroužky, klikovka, čelo... Prý i šoupátko v karbecu, když je vyběhaný tak může klepat... Asi by bylo potřeba specifikovat zvuk (nahrát?) a odkud to přesně jde (násadou od koštěte na všechny části motoru)
Doplněno:
Vse je bez vuli ojnice a loziska nejspíš to budu půlit jinou možnost nevidím g.o dělala přímo firma nez sem to koupil ale to klepe fakt hodně a sou to 100% písty do hlavy ale dělá to jen když se to ohřeje studené je to tiché jak slovo boží
30.5.2018 od liba250
Vse je bez vuli ojnice a loziska nejspíš to budu půlit jinou možnost nevidím g.o dělala přímo firma nez sem to koupil ale to klepe fakt hodně a sou to 100% písty do hlavy ale dělá to jen když se to ohřeje studené je to tiché jak slovo boží
30.5.2018 od liba250
-
24.8.2020 od WANDERER_REVUCA
Ahojte, mne tiez 638ka klepe od valcov a po rozobrati som objavil znamky šúchania na lavom pieste. na valci nebolo vidiet piamo nic zvlastne. co to mohlo sposobit? Vole na klukovke som nezistil ziadne. Vid foto
dik za kazdu radu. zhanat valce ci ako...