klepání v motoru po montáži padacích rámů

  • 0

    29.4.2018 od pyskutek

    zdravím, namontoval jsem na Kawasaki KLE500 (r. v. 2003) přední padáky a když uberu rychle plyn, ozve se takové kovové klepání. Při montáži jsem měnil dle návodu oba šrouby, které drží motor, dotaženo je to na maximum. Nějaká rada nebo tyto zkušenosti? Děkuji

    Doplněno:

    EDIT: Řešení bylo celkem jednoduché - zadní šroub je místo 15ky 17ka (v montážní sadě) + je tam navíc 5 mm držák rámu a 5 mm podložka. V kombinaci s volnějším (a v mém případě ojetějším) řetězem při brždění motorem řetěz nadbíhá nahoru a klepe o ten šroub, který má větší hlavu a zároveň je o 10 mm vystrčen ven oproti originálu :) Řešení: podložka ven, zkráti šroub. Nechápu, proč výrobce nedá dozadu taky imbus když je vepředu, pak by ta hlava nebyla tak velká. Díky všem

    1.5.2018 od pyskutek

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    29.4.2018 od Kluzon

    Zkus ty šrouby znova povolit a utáhnout. Asi se to kříží a rezonuje(klepe).

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2018 od dadanek1999

    Taky mi v tom takhle neco rezonuje. Neco po montazi padaku, neco po montazi drzaku navigace atd., proste vzdy neco. Neco klepe v motoru a tak, je to jak pojizdny zelezarstvi Pritom vse je mechanicky v poradku, tak uz to neresim. Nelamal bych si s tim hlavu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2018 od pistapista31

    daj na sroby este nejake gumove podložký , na sroby lepidlo a bude bez klepania

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2018 od Merhaut

    je to KLEpadlo, tak se to prostě klepe

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2018 od Simitom

    Jak je psáno výše, pořád se něco klepe a ozývá. U mě je to jednou výfuk, jednou něco pod přístrojovkou. Průběžně kontrolovat všechny šrouby je asi jediné co můžu doporučit.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist