teplota nad 100°C

  • 0

    23.4.2018 od StK323f

    Ahoj, včera jsem absolvoval hromadnou jízdu motorkářů, která byla poměrně pomalá. A jelikož bylo i docela teplo za chvíli se mi dostala teplota na mém Hornetu r.v. 2006 daleko nad 90 °C. Když jsme pak přijížděli na autodrom do Vysokého Mýta bylo tam dokonce 106°C. Bál jsem se, že vařím a že mi víčko chladiče za chvilku vystřelí. Žádné negativní jevy jsem ale nepozoroval a dokonce mi ani nespustil větrák. Je to normální, nebo je někde chyba. Čekal bych, že mi sahara začne točit. Díky za odpovědi.
    Štěpán

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (8)
  • 1

    23.4.2018 od PeterRRoliver

    mě to při pomalé jizdě v koloně na CBR1000RR vyleze taky cca na 106 - 110 max ale větrák se pustí. Takže by ti měl bežet, nejspíš vadný termostat, pojistka nebo motor ventilátoru. Budes to muset přeměřit .) ale určitě by měl behat nad stovkou

    Doplněno:

    Snímače od Hondy spínají při 105st. tedy alespoň ty co jsem viděl.

    23.4.2018 od StB

    Doplnit odpověď

  • 1

    29.4.2018 od ras62

    a co tohle


    saharu si zapneš, kdy chceš.
    (Vypínač musí být s doutnavkou, ledka by nesvítila)

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.4.2018 od greg600

    Určitě by už měla při těhle teplotách sahara běžet. Šel bych po pojistkách, relé větráku a pak teplotní senzor. Víčko ti nevystřelí :) jednou jsem měl v Rumunsku zacpanej chladič blatem a převařil jsem. Tlak odešel přepadovou hadičkou.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.4.2018 od fandaism

    Větrák pouští myslím kolem 103°C schladí asi o 2-3 stupně a zase se vypne a furt dokola. Proto tam máš fridex. Má větší bod varu než voda

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.4.2018 od MARIKK

    Někde tady se sahara spouští..najdeš v manuálu ...ale neboj, je to natlakovaná soustava...a proto při 106 nevaří...fridex tam možná taky neco dělá, ale ne tolik...

    Doplněno:

    A to víčko by střílet nemělo, je to pojistný ventil.

    23.4.2018 od MARIKK

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.4.2018 od Tentum

    Víčko Ti z chladiče jen tak nevystřelí, od toho je tam přepad pro vyšší tlak. Ten vyšší tlak umožňuje i vyšší teplotu jak se už psalo.
    Co se sahary týče, může to být pojistka sahary, ale šel bych i po spínači (ten dej do horké vody s teploměrem a u vidíš při jaké teplotě sepne) sahry a pak větrák. Nemáš tam někde vzduch? Co čerpadlo, je vše dobré? Jak stará je chladící kapalina?

    No a vyměmil bych chladící kapalinu třeba...chaladící kapalina .Po všech kontrolách...nalít kapalinu. Kapalinu neředit a vše pořádně odvzdušnit.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.4.2018 od holantomas

    Pred rokem jsem Horneta 2006 prodal. Teplota je v techto vedrech normalni. Vetrak spousti u 104°C, obcas nez se roztoci stihla teplota vyletet na 106°C, pak to ale vzdy stahlo na 100°C a vyplo (a takhle furt dokola). Takze si jen zkontroluj jestli ti vetracek opravdu jde. Kryticka teplota u tohohle roku je 125°C, takze pokud ti teplota nepreskoci 110°C, tak se bat nemusis. Jinak pri 35°C v lete byla standardni teplota nějakých 97°C pri jizde.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.4.2018 od Majkl666

    Mě to sepne při 104, nad 105 jsem se zatím ještě nikdy nedostal i když jsem stál v koloně třeba 20min. (zatím v tomhle počasí)
    Tuším, že chladící kapalina má bod varu kolem 136°C, záleží co tam kdo naleje

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist