netáhne na čtyřku

  • 0

    19.4.2018 od LFK

    Ahoj, moje VT 600 (čtyřkvalt) nejede dobře na čtvrtý převodový stupeň. Jednička, dvojka v pohode, na trojku na plný plyn vytáhne 130km, ale na čtyčku najednou nic. Udrží tech 130, ale ani náznak akcelerace. Chápu, že tahle šedivka neni žadny sprinter, ale asi by tam nějaký výkon být ještě měl. Zkoušeno dnes, teplota kolem 20°, motor perfektne ohřátý, svíčky zánovní a správné, filtr paliva čistý, premiové palivo, ventily, olej, atd. ošetřené. Tovární výfuky i airbox. Mám menší rozetu (41), na čtyřku na rovině bych se měl dostat určitě přes 150. Ale víc než 130 se nedostanu. Kde může být problém?
    Díky za postřehy.

    M.

    Doplněno:

    Tak jo. Během víkednu jsem prolez internet a našel výkonové diagramy a kalkulátor pro tenhle motor. A máte pravdu, je to prostě slabý. Změnou finálního převodu se mění hlavně a víceméně jen průběh max. točivého momentu kolem 3500 ot. Pak už jsou si ty křivky stále podobnější, až nakonec kolem 135-140 km/h je konec. U jakékoliv představitelné kombinace kolečko/rozeta.
    A taky mi nedošlo, že v US je limit cca 120km, takže proč by si taky stěžovali, že jim to nejede, že.
    Takže dík za nasměrování.

    23.4.2018 od LFK

    Jo a je to karbec.

    20.4.2018 od

    Jo a je to karbec.

    20.4.2018 od LFK

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    19.4.2018 od pistapista31

    ked si dal menšiu rozetu ako bola povodna tak sa to bude tym , na rovine ti to zvýši rychlosť ale pri zaťaži (odpore) budes musiet udrzovat rychlosť na trojke

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.4.2018 od Kukačka.

    Kup si závodní motku,

    Doplněno:

    Že by pak ta Honda na čtyřku tahla, jó?

    20.4.2018 od LFK

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.4.2018 od kilix

    Začni od najjednoduchšieho:
    1. Vymeň sviečky
    2. Vymeň vzduchový filter
    3. Daj karbce do ultrazvuku
    4. Synchronizácia podtlakov
    5. Daj premerať tlaky vo valcoch.

    Pôvodná rozeta má 44 zubov, takže najskôr je možné, že si to prehnal tými troma zubami, má to len 30kW, tak nečakaj od toho bohviečo.

    Doplněno:

    Nečekám žádný zázrak, jen mi je divné že jediný rozdíl mezi čtyřkou a trojkou jsou otáčky, resp. cca 1300 otáček, no.

    20.4.2018 od LFK

    Body 1-5 jsou hotový. Co se zubů týká, byl to pravda pokus, v US nejoblíbenějsí jednoduchá uprava, Dávaji si tam i 38 nebo 36 zubů a jsou spokojený.

    20.4.2018 od LFK

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.4.2018 od Stimul11

    ano je to jen a jen benzínem takže karburátor nestíhá

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist