-
6.4.2018 od Adarek
Ahoj, cukání se mi změnilo ke ztrátě výkonu, první kilometry nešel motor vytočit, pak to skoro zdechlo, poskakovalo a nakonec jsem taktak dojel 40 km/hod. Plná nádrž, klapky, ventily seřízeny. Může to být benzinová pumpa ?
Doplněno:
Tak vyřešeno, benzínová pumpa. Výměna za novou od Bosch a jede zase perfektně. Jen mě trochu šokovalo, že to bylo tři dny u Šmuclera v Plzni a nepřišli na to. Známý poradil, výměna trvala hodinku a já mám zase motku v cajku
9.4.2018 od Adarek
-
6.4.2018 od JiriBN
Je potřeba zjistit, zda je to na straně paliva (čerpadlo, vstřik) nebo elektriky (svíčky, cívky, HISS) a podle toho postupovat.
Varani trpěly na šponováky rozvodových řetězů tak bych zkouknul i nastavení rozvodů.Doplněno:
netreba hladať chybu najzložitejsiu ale zacal by som dodavkou paliva nadrz, palivovy filter
6.4.2018 od pistapista31
Na to trpěli první varani. Jak může rozvodák mít vliv na to, že varan nejede víc jak 40?
6.4.2018 od Kov
Ventily, vstřiky před dvěma měsíci u Honda Šmucler. Svíčky iridium 2. sezona
6.4.2018 od Adarek
-
6.4.2018 od Neo
Ucpane (skriple) hadicky odvetrani nadrze? Neprisaje si to při otevreni nadrze vzduch? Nejakej binec na sani, resp ve vzduchovem filtru? Benzinove cerpadlo při zapnuti spinacky musí trochu zabzučet (zapiskat)... Ale jak pisou ostatní, je potřeba eliminovat a jit systematicky. Navíc pokud byla přes zimu nadrzi N95 muzou byt zalepene vstřiky....
-
4.9.2019 od fany911
Ahoj, mám asi podobný problém co právě řeším. Moto jelo v pohodě a najednou začlo cukat až se motor zastavil. Motorka jde nastartovat, ale po rozjezdu po chvilce opět cuká až se zase motor zastaví... Jsem zvědav co na to mechanik, ale já si myslím, že by to mohlo bý palivové čerpadlo. Mám Varadero XL 1000V rok výroby 2002, myslím si, že tam je ještě karburátor. Poradí někdo, kdo s tím má zkušenosti...