benzín z karburátoru

  • 1

    3.4.2018 od assembler

    Ahoj,
    prosím o radu. Z hadičky v horní části karburátoru mi teče benzín. Předpokládám, že to je buď zaseknutým plovákem a tou maličkou klapkou a nebo.... Jak funguje čerpadlo benzínu? Má vypínat při natlakování karburátotu? Nemůže to být tím, že čerpadlo nevypne a tu klapku přetačí a proto teče ten benzín? Jak to je? Poraďte prosím, kde najdu ten spínač tlaku? Je přímo na karburátorech? v každém jeden? Nebo někde u čerpadla? K čemu jsou na karburátoru ty drátky?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    4.4.2018 od Milos1

    Ahoj, žádný tlakový ventil tam není. Čerpadlo funguje na podobném principu jako bzučák, jenom místo plechu bručáku je tam pryžová memrána. Když jehly v plovákovkách zavřou ventily, stoupne tlak, membrána jej nepřetlačí a čerpadlo se zastaví. Když jsou plovákovky prázdné slyšíš, jak čerpadlo zapne, pak se zpomaluje a nakonec zastaví. Další věc, která ho vypíná je řídící jednotka. Pět vteřin po zapnutí zapalování jej vypne, pokud nedostane od snímače polohy kliky informaci, že motor se točí. Pokud odpojíš od čerpadla hadičky a zapneš zapalování, mělo by se tedy po pěti vteřinách vypnout. Jestli ti přetékají oba karburátory je to zvláštní. Že by netěsnily jehláky od plováků v obou, je málo pravděpodobné. Myslím, že netěsní jeden, ale projev vypadá, jako kdyby oba. Drátky u karburátorů jsou u některých verzí. Je to jejich předhřívání.

    Doplněno:

    Ono tam opravdu žádné čidlo není. Když je tam tlak, tak se čerpadlo zastaví vlastně protitlakem, protože benzín nemá kam dávat. V plovákovkách je správná hladina, tím pádem jsou plováky uzavřené jehlové ventily v komorách.. Kapalina je nestlačitelná. Někdy, například po delší odstávce se může stát, že jehlák zůstane viset v nedovřené poloze, nebo se do jeho sedla dostalo nějaké smetí, které se pak vyplavilo. někdy stačí jenom na karburátory poklepat, třeba násadou šroubováku, nebo nějakým dřívkem. Hlavně, že je to už v pořádku.

    4.4.2018 od Milos1

    Ahoj, díky za vysvětlení. Ono se to právě spravilo po chvilce samo, tak jsem neměl možnost zjistit, který karburátor vlastně teče. Ještě se zeptám, to tlakové čidlo je tedy někde přímo u čerpadla? Jak pozná čerpadlo, že má přestat tlačit? Jen kvůli pochopení věci.

    4.4.2018 od assembler

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.4.2018 od pistapista31

    hladaj podbne videa urcite najdes spravnu odpoved

    Doplnit odpověď

  • 0

Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist