-
7.8.2015 od adamtmk
Ahoj, skládám Yamahu TDR 125. Zadřela se pravděpodobně skrz olejové čerpadlo. Potřeboval bych proadit jak čerpadlo odpojit aby to nemělo vliv na chod motoru. Olej by se poté lil přímo do benzínu. Nevím jestli stačí čerpadlo jen odpojit například vyndat hnací hřídelku čerpadla, nebo i zaslepit přítok do karburátoru? Zajímalo by mě taky jak nastavit přívěru když bylo kupovaný nový šoupátko. A ještě jedna hloupější otázka, kolik vody do chladiče? Řídit se hladinou na expanzní nádržce? Díky
-
8.8.2015 od ja1
stačí vyndat hadičku od čerpadla do sání či karbce a oba konce zaslepit. pak míchat do nádrže. je jedno jesti si nefunkční čerpadlo neháš na motoru nebo ho sundáš ..pak budeš muset ucpat i díru po hřídelce
Doplněno:
A vážně se to někdy stalo? Že to neuvádí žádný z prodejců pístů nebo výrobce nikasilu... tak mi to přijde dívné.. ale je to logický když by byl ten píst větší, ale o tolik?
9.8.2015 od adamtmk
proto je lepší válec vyndat a koukat do válce kam až přívěra zasahuje... většinou je napsáno svěř to servisu a při výmněně za origo to nemusíš dělat. origo myslím vše jako původni od výroby...tedy žádný honování válce
9.8.2015 od ja1
A vážně se to někdy stalo? Že to neuvádí žádný z prodejců pístů nebo výrobce nikasilu... tak mi to přijde dívné.. ale je to logický když by byl ten píst větší, ale o tolik?
8.8.2015 od adamtmk
jestli je tam dělaný nicasil na větší píst než origo,pak musíš přívěru ubrat...upilovat. přívěra na volnoběh zajíždí do výfukového kanálu a je li větší válec,múže škrtnout píst
8.8.2015 od ja1
Díky moc za cenné rady, ovšem nechápu jak by se řešilo kdyby píst o šoupátko škrtal?
8.8.2015 od adamtmk
Díky moc za cenné rady, ovšem nechápu jak by se řešilo kdyby píst o šoupátko škrtal?
8.8.2015 od adamtmk
2. šoupátko přívěry .. záleží jak je velký píst aby po výmněně neškrtala přívěra o kruhy. je lepší pro montáž sundat válec.
3. voda do chladiče se dává 1 cm pod hrdlo a mezi rysky na expanzi8.8.2015 od ja1