-
14.1.2018 od Atrotoxin
Zdravím ,chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo zkušenost s tímhle zvukem/cvakáním po vypnutí zapalování klíčkem , cvakání vydává cívka pro dekompresor ,ze zahraničních fór a překladu google moc moudrý nejsem ,warriora jsem si teď koupil jak dlouho to dělá ,nebo po jaké úpravě netuším.Pomůže výměna zmíněné cívky ? Nebo je to něco na co si zvyknout ? (Když se zdechne tlačítkem tak to nedělá) a nesmí se to zdechnout s kvaltem ,další věc což nechápu ,kde ta cívka vezme šťávu měl sem za to ,že po vypnutí zapalovaní nejde nikam. Děkuji za radu ,nebo postřeh.Doplněno:
Tak ,už v tom mám jasno ,ze zahraničních webů jsem zjistil ,že se jedná ve zkratce o COD - chyba v el.instalaci a nastává po výměně blinkrů (zrušení pozičních světel atd.) ,je to zajímavé - lze řešit buďto neměnit blikry za led ,nebo zhasínat motor pouze klíčkem v poloze neutrál (nesmí se použít nouzové tlačítko)
21.1.2018 od Atrotoxin
-
16.1.2018 od WVigo
Zkusil bych rozdělat tlačítko na řídítku a očistit kontakty. Dělalo mě to na wildu podobně a pomohlo to. Možná zůstává přilepené....
-
4.9.2019 od mrnuss
Take mi to delalo,kdyz jsem dal misto dvou prednich pozicek jednu ledku,bylo to kvuli zmnene odberu proudu pozicnich svetel.Ja to vyresil parkovackou 5w,lebo ledka brala moc malo.