Škubaní motoru

  • -1

    5.8.2015 od Zdeněk_Hecik

    Ahoj,mám problém na TA 650 když jedu tak na 1/4 až 1/2 plynu ,tak motor vynechává (kucká) a pak zase chviličku jede.
    Na volnoběh se houpe 1100-1400ot/min. Svíčky jsem měnil(cca70km) a volnoběh držel skoro přesně,po několika startech už se houpe na těch otačkách co jsem psal. Na motoru je prý vše kontrolováno (karburátory,ventily). Že by odešla svíčka? Nemáte někdo orig.klíč na svíčky na prodej? A musím s tím orig. klíčem zase odstrojit celou motorku? Nebo je na to nějaký fígl. Co se stane když bych dal nové svíky jenom po jedné na válec?Další dotaz je jestli nevíte na co je ta zásuvka u modulu zapalováni na levé straně pod sedlem. Dík Zdeněk.

    Doplněno:

    Magor1> zaloz si na to vlastni vlakno. Myslim, ze to mas moc bohaty, to se projevi za tepla.

    10.8.2015 od Slávek-TDM

    Zdravím, já mám taky podobný problém. Mám Royála Enfílda 500 a po zahřátí motoru taky po 80 km začne škubat a tzv. tarokovat. svíčku jsem mněníl už 2x, ale vždycky to pomohlo na chvilku. Problém je, že to je stříkačka. Mohl by mi taky někdo poradit? předem děkuji.Petr

    5.8.2015 od Magor1

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    5.8.2015 od MartyR

    Zkuste vyměnit fajfky...

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.8.2015 od Tech

    Jelikož má TA 650 dvě svíce a na bezproblémoví chod mu stačí jedna, svíčky ani fajfky bych netipoval jako příčinu. Tipnul bych si karbce. Zkus je odkalit, seřídit podtlaky a když nepomůže, tak je to blbý.

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.8.2015 od Zdeněk_Hecik

    Kouknul jsem znova na svíčky a opět první válec mírně očouzená,vyměnil jsem ji a vše ok. Zároveň jsem ubral směs 1/2 otáčky na 2/5 ot. Tak uvidíme. Zatim díky.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.8.2015 od Slávek-TDM

    Zdeněk_Hecik> cerna svicka znamena moc bohatou smes. Je zajimavy, kolik lidi se ted s tim potyka na ruznych motorkach. Je to tim, ze jsou hice a vetsina motorek co s tim ma problem jsou karburatorovy stary stroje. I karbce se opotrebovavaji a zvetsujou se vule. Zkus dat jehlu v karburatoru o zarez niz.

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.8.2015 od richard74

    AK SOM TO SPRAVNE POCHOPIL VYMENIL SI SVIEčKY. aK ANO AKA BOLA FARBA? NEBOLI čIERNE? . TO čO ROBI ZNAMENA žE Z NIEKADIAL SI PRISAVA ZMES A PRETO SA ROZMEHNE. SKUS POZRIET SYTIC, CI NEPRETEKA. AKO tI PORADILI POZRI SA AJ NA IHLU V KARBURATORE AKO TESNI, PRIPADNE BY SOM ASI NAJPRV VYBRAL VON KARBURATOR A POZREL SA NA VYSKU HLADINY V PLAVAKOVEJ KOMORE A TESNOST IHLOVEHO VENTILU. AK NETESNI IHLOVY VENTIL MAS AUTOMATICKY VYSOKU HLADINU PALIVA A CEZ IHLU SI TO NATIAHNE HORE, MNE TO TAHALO AJ CEZ SYTIC. ZISTIL SOM TO TAK , ZE SOM NECHAL NAPOJENE KARBURATORY NA MOTORKE A TLACIL SOM CEZ ZAPNUTY KLUCIK, ZARADENU RYCHLOST CERPADLAMI BENZIN DO KARBURATOROV. ZA KLAPKAMI JE DIERKA NA SYTIC, TAM MI NA 3 VALCI VZLINALA AESTE AJ CEZ IHLY. ZNIZIL SOM HLADINU NA MINIMUM, A JE TO OK. AKURAT JU MUSIM DLHSIE NECHAJ ZOHRIAT A POTOM IDE A UPRAVILA SA AJ SPOTREBA NA 4,5 - 5L. DO 120KM.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist