-
2.8.2015 od zilly
Dnes se mi stalo že po nastartování sel motor lehce jako vzdy a když sem se chtěl rozjet tak se motorka začala dusit a střílet do výfuku. Po ujeti cca 1 km se problém vytratil. Chtěl bych se zeptat jestli stě se někdo s takovym problémem už setkali a čim by to mohlo být.
-
2.8.2015 od Bicman
Ahoj, dle mého názoru špatně seštelovaný karbec, směs je moc bohatá, nebo chudá. Po zahřátí motoru se to srovná. Řešení je seštelovat karbec u někoho, kdo tomu rozumí
-
3.8.2015 od alpin27
Ahoj. Není mi jasný tvůj dotaz. Ty jezdíš se studenou motorkou? Já necham motorku vždy zahřát, a teprve potom vyrážím. Pokud se rozjedeš se studeným motorem, je jasný že se bude dusit. V případě že to dělá zahřátá motorka je to špatně seštelovaný karbc.
Doplněno:
No když nastartují otáčky sou úplně v pořádku. Chci se rozjet a motorka se začne dusit a cuka.
3.8.2015 od zilly
moderní motorky - konstrukčně od konce 90. let - není nutné zahřívat "na stojanu" (dokonce je v některých manuálech nedoporučeno), ale zahřívá se šetrnou jízdou prvních pár kilometrů
stačí, aby se uklidnily otáčky (cca 15-30 vteřin), stáhnout sytič a jet3.8.2015 od mariano