-
29.7.2015 od jardin
Čau chlapi , potřebuju poradit . Sundal jsem vzduch.filter a v sání do karburátoru mám pořád benzín a nevím co s tím, poradí mi někdo.
-
29.7.2015 od jardin
Čau ,přidal bych fotku ale neumím jí vložit. Ten box je přichycený dvěma gumovýma hadicema který vedou z karburátoru no právě v jedné té hadici ve pořád benzín a proto to asi blbě jede i chytá.Kdyby jsi mi poslal mejlovku tak ti fotku pošlu.
-
29.7.2015 od Slávek-TDM
Tady mas obrazek z partsdepot:
Premejslim, jak by se do airboxu dostaval benzin - jedine zpetnyma razama z karburatoru. Ale aby ho tam bylo tolik, ze kondenzuje a usazuje se, to neni snad ani mozny. Navic by se pri jizde v tom horku co jde od motoru odparil a motorka by pekne smrdela po benzinu. Neni to spis kondenzovana nebo nasata voda?Doplněno:
Tak to ti netesni jehlovy ventily plovaku. Pri zhasnutym motoru nemuze benzin tryskou stoupat do sani, protoze ho nic nenasava a plovaky s jehlou zavrou jeho privod, kterej vede z nadrze do karbcu. Jedina vyjimka je u karburatoru s akceleracni pumpickou, tam je membrane (nebo jinej mechanismus), kterej pri prudkym pridani plynu vstrikne trochu paliva do sani. Ale to Bulldog pokud vim nema.
6.8.2015 od Slávek-TDM
Ne ne prři zhasnutém motoru když přidám plyn a koukám na to tak mi to natýká do těch gumových chobotů a když uberu plyn tak to přestane téct. A když nastartuju motor tak ten bunzín tam pořád zustává a nemizí , potlak by ho měl nasát do motoru.
31.7.2015 od jardin
Pockej, kdyz za behu motoru pridas plyn tak se ti benzin usazuje v chobotech co vedou do airboxu??? Vzdyt tam je podtlak, melo by to nasavat a ne plivat proti smeru. To jsem nikdy nevidel. Leda by byly podfouknuty saci ventily. Zkontroluj, jakou maji vuli.
30.7.2015 od Slávek-TDM
No benzín se mi drží v těch gumových kolenech 37,38 číslo na obrázku.Když přidám plyn tak to teče z karburátoru do těch gumových kolen a nevím proč.
30.7.2015 od jardin
-
7.9.2015 od Jacobs40
Ahoj zrovna jsem řešil podobný problém který se mi stal již podruhé a sice pokud máš podtlakový palivový ventil který se otevirá podtlakem v sacím potrubí a propojen s karburátorem k podtlaku membrány uzavirací jehly tak doporučuji se toho podtlakáče zbavit . Jelikož když se stane něco v podtlakové membráně palivového ventilu (traskne membrána-trhlina) automaticky podtlakem nasává benrín tam kam nemá ,u mě to skončilo komplet zatopeným motorem benzínem. Potvrdili mi to i v servisu i v prodejnách ND .Dát manuální ventim přívodu benzínu a podtlak nechat propojený jen z karburátorem.
Pak se némá kam dostat benzín kam nepatří.Pokud správně funguje plovák v karburátoru tak horní hladinu uzavírá ,není možno aby se karbec přelil .