karburator

Odpovědí (5)
  • 0

    6.9.2017 od Sob

    Nejspíš bude špatný jehlový ventil, mám zkušenost že ty nový se sekají nebo naopak propouští.....

    Doplněno:

    Právě i při tom starém ventilu tekl...

    6.9.2017 od pičatvojamama

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.9.2017 od mzxy

    mohu doporučit karburátor dellorto, stojí asi litr a je lepší než původní, seřizuje se jen jedním šroubkem tak aby babeta na volnoběh nechcípla, jede i startuje to líp než s původním

    Doplněno:

    S jakým sáním ? Nebo je to jedno ?

    6.9.2017 od pičatvojamama

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.9.2017 od Beranidlo

    1. Někde se zadrhává plovák, může to být i o přečnívající těsnění. Za chodu motoru se to vibracemi uvolní.
    2. Bordel z benzínu zústává přilepený na stěně ventilu. Než jsem začal používat Vervu, tak mi to taky dělalo.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.9.2017 od mirra99

    dělá se ti podtlak v nádrži zkontroluj větrací dirku ve víčku

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.9.2017 od Luhara

    Zdarec
    1, Rozeber vyčisti, vyndej trysky (ty čisti žíní ne drátem).
    2, Pročisti všechny otvory těla karburátoru, třeba injekcí s benzínem pod tlakem.
    3, Zjisti zda nemáš děravé plováky, mají mít úhel cca 90 stupňů.
    4, Zkontroluj jestli ti z plováku nepadá ten drátek od jehlového ventilu a je správně chycen.
    5, Koukni na to benjo ( kolínko kde je připojená hadička paliva).

    Nech si ten puvodní karbec dá se krásně seřídit. Ne jako dellorto kde máš jen šroub dorazu šoupátka.

    K tomu seřízení:

    Jehla 2.zářez shora
    Dotáhni si trochu doraz šoupátka ať ti to nechcípá.
    Potom přitáhni šroub bohatosti směsy a povol tak o 1,5 až 2 otáčky.
    Postupně se snaž dostat z motoru nejnižší možné otáčky které zní pravidelně.
    Když ubereš na dorazu šoupátka klesnou ti otáčky.
    Když ubereš na šroubu směsy tak ti stoupnou. (Ubereš ale poměr směsy paliva a oleje oproti vzduchu)
    S tím ubíráním směsy to nepřežeň, aby byl motor za volnoběhu mazaný.

    A když jsme u mazání, kvalitní olej žádné m2t!!!
    Já jezdím na plnou syntetiku se základovým esterovým olejem ale pozor, neber nic co má esterů víc jak 10% pak ti to rozežere uhlovodíky (gumu,platy) gufera.
    Poměr pro zajetí 1:25 a 3. Zářez shora na jehle
    Poměr po zajetí 1:30 až 1:33

    Nedávej co píše výrobce oleje
    Dávej to co napsal konstruktér.

    Kdyžtak napiš zprávu
    🙂

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist