kolísá volnoběh

  • 0

    2.9.2017 od Tentum

    Ahoj všem,

    tak jsme udělali synchro válců . Popíšu jak jsem to dělal, je možné, že jse m udělal chybu. Motor mám zahřátý nad 60C. Zašruboval jsem šrouby bypassu. Napichnul dignostiku Guzzidiag a vše smaznul, klapky mám na 4.6 a jdu ladit. Synchro hotové. Opět vše smaznu v diagnostice. Ladění probíhalo pri 2500 o/min. Povolím šroubky na bypassu o 3/4 otáčky a ta strana, která nejvíce lítá byla poladěna, synchro při volnoběhu je hotové. Závěrečný reset...a je to v pxxi.
    Při nastartování stedené motorky otáčky vyletí na 2 tis. po chvilce spadnou zpět na výchozích cca 1500 o/min. Tohle se děje při chladnějším motoru, když je vše ohřáté na otáčky už moc nepadají. Drží se to na těch 2tis. a sem tam to stadne zpět na těch kolem 1500, ale kolísá to
    Jesli vás můžu poprosit o radu a co jsem posral?
    Mám podezření jestli se semnou nerozloučil onen senzor mezi klapkami. V Guzzi vedeno pod číslem GU05135830.

    Moc děkuju,

    R.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    6.9.2017 od penous

    Taky si myslim ze to bude spise chybna synchronizace. Ve zkratce to delam tak ze po zahrati zavru oba sroubky "air bleed" jak ty rikas bypassy pripojim GuzziDiag udelam reset TPS a pro jistotu i reset autolearning a nastavuju synchro v otackach 3500-4000 (sroub na leve strane viz. manual, nesahat na sacred screw ci dorazy!!!) Jakmile je nastaveno tak je nutne udelat reset TPS prave proto ze to nastaveni hne s jednou klapkou to uvidis jakou tam budes mit hodnotu. Pak se da udelat balanc pri volnobehu k tomu ale potrebujes hnout jen s jednim bypass sroubkem, tam kde je vetsi podtlak a je hotovo. Nerozumim tomu jak pises "Povolím šroubky na bypassu o 3/4 otáčky" je treba hnout jen s jednim. Mam tedy 1200 8V ale tohle je stejny jen ty bypass sroubky jsou myslim jiny. Jinak je to popsano na spouste mist ale mozna nekde i blbe. Jednoduse to popsal Pete Roper zde: https://www.grisogh...ttle-body-balancing. Samozrejme muze byt problem i s tim krokovym motorem co reguluje volnobeh ale jestli to predtim chodilo tak asi ne. Nejhorsi je kdyz nejakej chytrak zkusi seridit volnobeh pomoci dorazu - sacred screw, to uz pak nekdy nejde seridit zpet konecne varuji pred tim i v ofic. manualu. Ja si kvuli tomu koupil jiny nedotceny "throttle body"... Dobry taky je aby ty klapky nebyly zalepeny olejem pokud treba nekdo nekdy dal vice oleje nez mel.

    Doplněno:

    No to povolování o 3/4 o táčky na bypasech je blbost, to už vím. Dělal jsem to přesně jak píšeš, ale nechápu jednu věc, když se blížím do místa kdy dochází k synchronizaci začnou se zvyšovat sami od sebe otáčky volnoběhu?? Na ten červík-doraz jsem nechytal. Klapky jsem čistil, byl tam olejový film...

    8.9.2017 od Tentum

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.9.2017 od jiri.kaspi

    Spíš bych si myslel na chybnou synchronizaci a to rozhodilo krokový motor, který reguluje volnoběžné otáčky.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.

TOPlist