Malý výkon motoru

  • 0

    23.7.2017 od GSBMW

    Zdravím, prosím mám problém s výkonem motorky. Na motorce jsou nové rozvody, původní byly už dost volné. po výměně jsem musel zvednout otáčky motoru na volnoběhu. Jinak jsem nic jiného nepřenastavoval. Před výměnou šla motorka krásně za plynem i ve vyšších otáčkách. V současné době z motorky nevytáhnu víc jak 120 km. Nemá někdo zkušenost, nebo radu, kde by mohla být chyba. Předem děkuji

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    23.7.2017 od miguel323

    Tak bud si někde udělal chybku,když si to skládal a taky můžeš mít rozvody o "zub".To ten dvouvál pal běží jak pumpa na sračky...

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.7.2017 od _ldp_

    Pak je možné, že při výměně rozvodových řetězů došlo k chybné instalaci některého z nich, nebo obou, např. posunutí o jeden zub. Chtělo by to zkontrolovat zarovnání dle servisního manuálu - obecně sundat víko na klikovce, přetočit kliku do požadované polohy pro každý válec, zarovnat na značku a následně zkontrolovat značky na ozubených kolech vačkových hřídelí. U Viraga pro přístup k řetězovým kolům na vačkových hřídelích stačí asi sundat pouze víčka na hlavách válců, běžně u ostatních motorů musí dolů celé víko hlavy válců.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.7.2017 od Matvik

    Neodešel ti regulátor napětí? Stalo se to dědovi u 550 viraga , zrovna když jsem si to půjčil já . Předtím jsem na tom jel 150km/h jako nic šlo to krásně za plynem a když odešel ten regulátor , tak jsem z motorky taky nedostal víc jak 110km/h ,ale ujel jsem na tom 140km všechno svítilo startovalo a po pár dalších kilometrech ta max. rychlost klesla na 50km/h začalo to vynechávat a nakonec i jet.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.7.2017 od rici07

    Já bych to taky viděl na těch rozvodech Co se týče regulátoru nevím jaký to má vliv na výkon ale asi žádný

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.7.2017 od mscallisto

    Je to rozvodama na 100%

    - nastav je přesně podle manuálu
    - ty značky nesedí úplně přesně tzn. že se to dá dát jak o zub dozadu tak dopředu
    - nejjednodušší je to nastavit co nejpřesněji to jde a pak i se zašroubovanou svíčkou (úplné utěsnění spalovacího prostoru) to RUČNĚ protočit po směru hodinových ručiček, uvidíš že jeden válec klade odpor jako kráva při TDC a ten druhej klade daleko menší odpor tzn. otevírá se ti výfukový ventil moc brzo, posuň to o zub a pak znova vyzkoušej tak aby si docílil toho, že oba dva válce kladou při ručním protočení stejný odpor... to, že je to 3 mm jinde od značky na vačkovém ozubeném kole - na to se vyser.

    Doplněno:

    samozřejmě, že se taky nemusí včas dovírat sací ventil takže buď o zoubek doprava nebo doleva :D

    28.7.2017 od mscallisto

    samozřejmě, že se taky nemusí včas dovírat sací ventil takže buď o zoubek doprava nebo doleva :D

    28.7.2017 od mscallisto

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist