-
14.7.2015 od rodrigo
Zdravím,řeším dobíjení u litrovyho cebra rok 04. Motorka dobíjí nějakých 11,8V. Baterka je ok,tak jak spolehlivě zjistit měřením multimetrem jestli je to stator nebo regulátor?
Měřil jsem stator na volnoběh cca 15-18V a při 5tis/ot. cca 50V. Odpor mezi fázemi statoru cca 1,1ohm všechny.
Ještě blbne otáčkoměr,neukazuje volnoběh až zvýšené otáčky.
Díky za rady
-
14.7.2015 od koho
Čau draku,
můžu Ti předat svoji osobní zkušenost.
Měl jsem Fároše r.05 a začal špatně dopbíjet taky,pak přestal úplně.Na vině byl altík protože u těchhle modelů kvůlu úspoře váhy dávali hodně jemné(tenké)vinutí a proto při větším odběru doslova shořel....Doporučuji se na altík podívat a jestli bude v pořádku je závada jednoznačně v regulátoru.Preventivně doporučuji nechat altík převinout a regulátor jedině od IGNITECHU v Přelouči.Ti borci fakt vědí co dělají a fakt umí,nehledě na to že pak kdykkoliv přijedeš (i po záruce) a vymění ho automaticky bez problémů.....
No a otáčkomě s tachákem jsem řešil taky a ny vině byly čidla...ale tímhle si jistej nejsem,jen takový postřeh...
Doufám že Ti to pomůže
Zdar jak sviňa
Vláďa Chrudim -
14.7.2015 od rodrigo
Ahoj,díky za reakci. Kolik ti to dobíjelo? přeměřoval jsem stator a vypadá ok. Regulator jsem chtěl zkusit ignitech nebo vape. Sedí ten ignitech na origo místo ? Hlavně díry na šrouby. Díky
Doplněno:
Měl jsem to samé akorát já sehnal za levno altík z 2007 a ten tam šlape doteď :D
23.4.2018 od PeterRRoliver
Mě převíjel p.Mareš, najdeš ho na netu, teď vše šlape suprově, lépe jak nový.
16.4.2016 od GP001
Tak je to spálený stator,jde na převinutí.
15.7.2015 od rodrigo