-
6.5.2017 od muž-na-jawě
Jako začínající jawař zádám zkušenější o radu. Na své motorce jawa 250/559 mám tento problém. Motor při jízdě náhle ztratí výkon a zcela chcípně nebo upadně do volnoběhu a po přidání plynu má tendenci zdechat.
Podrobný popis moto.:
Motor origo za mě nebyla dělaná GO.
Nová svíčka a těsnění pod hlavou. Kanály ve válci vyčištěné.
Karburátor PACCO se sytičem - náhrada za neorigo karbec.
Airbox kompletní včetně filtru.
Kohout paliva čistý, benzín bezproblému protéká. Aktuálěně bez filtru paliva na hadičce.
Nádrž čistá vylitá kaučukem.
Víčko nádržě průhozí.
Bezkontaktní zapalování VAPE.
Problém s výkonem se objevuje hlavěn za tepla ve vyžších otáčkách 4.rychl st. 70km/h a výše při delší jizdě. Tento problém se objevuje nepravidelně. Motocykl má při zahříváí tendenci zůstávát ve vyžsích volnoběžných otáčkách. (sytič mám stále vypnutý)Občas je vidět že hadička od nádrže ke karburátoru je prázdná ale nevím proč.
Děkuji za jakékoliv rady.
-
6.5.2017 od lubin
V prvé řadě bych sehnal karburátor, který tam patří a uvedl ho do stavu, jaký má být po záběhu. Najdeš na netu. Zkontroluj předstih, odtrh a koukni na to, jestli nemáš zakarbonovaný kolena a výfuky. Při vyšších otáčkách se to může blbě vyplachovat. Ale ten karbec je základ. Předpoklad je, že všechno ostatní je OK. Jen tak z placu se to nedá určit...začni karbecem a dál se uvidí.
Doplněno:
Karburátor je nový ale použivaná adekvátni náhrada, kolena a výfuky nové. Předstih seřízen.
6.5.2017 od muž-na-jawě
-
7.5.2017 od bosik
Ja mel jednou podobny problem,bylo to nevhodnym palivovym filtrem.Jestli jej mas zkus mezi nadrz a karbec naprimo hadicku
Doplněno:
Jezdím napřímo bez filtru. Pořád si myslím že by to mohlo být nedostatečným průtokem v kohoutu zkusím výměnu za jiný typ a uvidíme.
7.5.2017 od muž-na-jawě
-
8.5.2017 od Rolda89
Ahoj, za mě origo karbec je origo karbec, ještě jdou bez problémů sehnat v hezkým stavu, tyhle 'Indický náhrady stojej za prd, jawení znamená opravovat, takže pokud tam máš origo kohout, tak zkoukni gumičku, co gufero na klice pod zapalováním? Zkoušel jsi tam stříkat nějaký hořlavý sprej, jestli to ovlivňuje chod motoru? Mě se to na volnoběh chovalo hodně podobně jako tobě, motor běžel ve vyšších otáčkách a pomalu do nich padal.
-
10.5.2017 od Čurdajurda
Tak ted jsem to četl asi 5x.Měl jsem tento stroj asi,nevím snad 7 let.Ale původní.
Napadá mě,těsnění v pal.kohoutu,pod nádrží,3-4 dírkové akaždý obchodník chválí svoje.
Další věc.Pokud je přísun paliva v pohodě,jiskra funguje,píšeš,že máš Wapko tak to by mělo byt v cajku,napadá mě průchodnost jehly,lanko je v jakém stavu ??? To mě kdysi taky vypeklo,roztřepilo se a byl jsem,no a pak mě napadá jak tu kluci psali průchodnost vzduchu.
Zkus to znovu projít. -
11.5.2017 od SajmonLTM
Odvzdušnění víčka nádrže, profoukat, zvětšit, pokud máš filtr na hadičce od kohoutu, vyhoď ho, nebo dej jiný, zkontroluj kohout, profoukat a problém najdeš od nádrže ke karbecu ;)
-
14.5.2017 od penal1
neorigo karbec vyměněn za neorigo karbec...hehehe...dobrý...jestli máš občas prázdnou hadičku tak ti neteče benzín do karbu...asi se ti rozpouští ten kaučuk v nádrži...a ucpává ti vše co je cestou...
-
10.10.2017 od David87
Mně to jednou na ČZ udělala závlačka na jehle. Jehla si vesela lítala nahoru dolu, jak se ji zrovna chtělo.
-
14.6.2020 od ThomsonMotorson
Zajímalo by mě, jak to celé vyšetřování dopadlo a zda jsi to odszranil nebo je mašina v seně u slepiček