Servisní intervali Bmw r1200r

  • 1

    21.1.2017 od sara007

    Rád bych věděl co se dělá v 10,20,30,40,......tisíc km. V manuálu co jsem si stáhl to není..

    Doplněno:

    Ahojte,

    keď mám 2017, 92kW, nájazd 36,600km. Čo všetko sa tam má urobiť pri 40t a aké náplne tam dávate ... viskozita, značka...koľko tma toho ide?

    Ďakujem,)

    8.1.2023 od robozaho

    Rok výroby 2013, jinak díky za příspěvky..

    22.1.2017 od sara007

    O.k.

    22.1.2017 od sara007

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (10)
  • 1

    21.1.2017 od juryna007

    Ahoj u BMW boxer je to každých 10 malej servis - olej, podtlaky, a každejch 20 velkej - olej, filtry, podtlaky, olej kardan, ventilové vůle.

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.1.2017 od FrogySkoky

    Ještě bych doplnil, že každých 20 se dělá brzdovka.....

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.1.2017 od kratop00

    Je to silniční naháč ne terení GSo.To co to kolegové přede mnou psali je třeba brát s nadhledem. U starších eRek dejme tomu 1150 nebo 1100 to beru ale R1200R je jiný level.
    Já osobně jsem měnil 1x za rok olej v motoru. To učitě.
    Podtlaky jsem nedělal vůbec.
    Filtr jsem měnil/čistil KN filtr ve 30tis.(a podle toho co tam bylo ani sem to tak brzo dělat nemusel). Nejezdil jsem v prachu.
    Olej v kardanu ve 30tis. ale v podstatě nebylo taky potřeba(měnil jsem ho protože mi to bylo nabídnuto v ceně). Nikde z kardanu olej netekl tak proč.
    Brzdovku jsem něnil až byla kapalina v nádržce karamelové barvy. Což bylo v cca 36tis.
    Servis bych dělal pokud bych jel někam daleko kde je konec světa (Rumunsko apod.) a chtěl mít klidné spaní.

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.1.2017 od Luky.

    Olej by jsi měl u tohoto motoru měnit co 10tis.km. Je to stejnej motor jako má gs, jen má jiný vačky a palivovou mapu a samo jiný převody. Jinak já dělal na 1200gs při oleji v převodovce i olej v koncovém převodu(hrušce kardanu), někdy i dříve. Nestojí to balík bo se tam leje 1,8dl a prodlouží to životnost koncového převodu. Navíc zachytíš zavčas případné poškození koncáku....při vypouštění oleje hlavně z koncáku je dobrá vizuální kontrola oleje na šponky, nebo piliny. Převodový olej je po 20tis. stejně tak i ventily. Vždy je to ale o stylu jízdy...budeš to honit=může nastat servis dříve(myšleno na ventily). Záleží i na tom, zda máš už dvouvačku a nebo ještě jednovačku(to se týká opět hlavně ventilů, kdy dvouvačka se dělá po 20tis. jelikož má již podložky a né štelovací šroubky jako jednovačka). Pokud koupíš moto s el. posilovačem(jednovačka), tak určitě měnit brzdovku do 40tis.km...lepší po 30tis. km a zase je to o tom, že předejdeš případným problémům. Ty modulátory abs, když je tam posilovač, tak jsou náchylné na čistotu a kvalitu brzdovky a může se stát, když se nemění, že ten modulátor klekne a to je pak drahá sranda. Jinak se s posilovačem mění brzdovka jinak, než jsi zvyknutej na své moto. Dělá se to takovou pumpičkou, kterou tam brzdovku tlačíš přímo do modulátoru.

    Doplněno:

    Filtr vzduchovej po 10tis. taky výměna. Nestojí raketu. Olejovej je snad jasný :)

    22.1.2017 od Luky.

    Filtr vzduchovej po 10tis. taky výměna. Nestojí raketu. Olejovej je snad jasný :)

    22.1.2017 od Luky.

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.1.2017 od D.A.G.R.

    Napiš co je to za rok výroby, jsou tam rozdíly. Ale každých 10 tis nebo po roce dělám olej motor, koncový převod. Po roce max po dvou letech nebo 10 tis km brzdovku (navazuje na sebe vodu a může vzniknout oxidace a při další výměně se můžou poškodit gumyčky, nedej bože když potřebuješ intenzivně brzdit a vyvře ti). Po 20 tis vzduchový filtr a olej převodovka( pokud to není už vodou chlazený motor, tam je společná náplň oleje motor/převodovka). U vzduchem chlazených motoru každých 10 tis ventilove vůle ( do roku 2010 i axiální) a podtlaky. U vodou chlazených motoru ventily každých 20 tis km, podtlaky se nedělají. Podtlaky se dělají vždy když se dělají vůle nebo se něco dělalo s lanky nebo hrdly, jinak to nemá smysl. Urcite to chce rok výroby, hodnoty se u odlišných modelových řad liší.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.1.2017 od BoboMA

    Pri tejto príležitosti by ma zaujímalo, aká má byť axiálna vôľa. V servisnom CD totižto tento údaj nie je.
    Vďaka

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.1.2017 od honza12gs

    axiální vůle se měří do roku 2010 kdy boxery přešly na DOHC jinak je vůle od 0,05-0,4 dávám k menší hodnotě, motor krásně ztiší chod



    Doplnit odpověď

  • 0
  • 0

    11.3.2017 od TomBéčko

    Také by mi zajímalo, co kdy kde kam a jaké vůle. Mám prvni dvanáctku, rok 2006. Jaký olej kam, jaké vůle ventilů a co ještě hlídat a řešit, Díky

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.11.2019 od robozaho

    a co 2008? dik

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist