-
23.6.2015 od milan1963
Dnes jsem chtěl vyjet na pionýru. Nevyjel jsem, nestartuje. Nedává jiskru. Vyměnil jsem 2 svíčky, kabel, fajfku, cívku, kondenzátor. Nepomohlo to. Došly mi nápady proč . Poradíte ?
-
27.6.2015 od z57
Řešil jsem to samé po letech stání. Vyčistit karburátor, zejména věnovat pozornost tryskám. Seřídit výšku hladiny benzinu a jehlu na druhý zářez shora. Nastavit správně předstih. Pokud je svíčka po startování mokrá a dává jiskru, vypláchni nádrž a vyměň benzin. Až toto mi pomohlo. Jawa 21 nyní i po letech (r.v. 73) startuje na šlápnutí. P.S. Ještě zkontroluj, zda neprobíjí kabel ke svíčce na průchodu kapotáží. To svíčka někdy pálí a někdy ne.
-
24.6.2015 od maspe
a ty svíčky cos tam dával měly vzdálenost elektrod 0,4mm? Ony standardně mají z výroby něco mezi 0,7 a 1 mm. A fík nemá tolik energie, aby probil takovou mezeru, tak se musejí elektrody sklepnout na nižší vzdálenost
-
25.6.2015 od Kawapetr
Projít elektriku jestli někde něco nezkratuje zapojit na co nejjednodušší obvod a postupně přidávat serepetičky jako jsou vypínače
-
26.6.2015 od charon66
Z kus jenom káblík bez fajky bud na kostru nebo jestli sneseš ránu tak do dlaně a víš hned odkud vane vítr
-
27.6.2015 od chmatak1973
Odpoj elektriku od indučka a zapalování a natáhni provizorní. Zapalování indučka 1 a kostra 15. Je to nej jednoduší. Skus cívku jestli dává proud (žárovička 6V se při startování musí rozsvěcovat ale vše odpojit).
Pak kondík, indučka, kladívka (skrat mezi nimy).