Unika benzin

  • 1

    31.8.2016 od Tomy11

    Dobrý den chtěl jsem se zeptat z ničeho nic mi teče jak je u karburatoru ta hadička na vzduch tak sni mi teče benzin nikdy s toho netekl nevite čim to muže být ? předem děkuji :)

    Doplněno:

    Přesněji jak starturu tak přestane unikat nebo jak je nastartovany jen když zapnu dodavku paliva tak to teče

    31.8.2016 od Tomy11

    Přesněji jak starturu tak přestane unikat nebo jak je nastartovany jen když zapnu dodavku paliva tak to teče

    31.8.2016 od Tomy11

    Přesněji jak starturu tak přestane unikat nebo jak je nastartovany jen když zapnu dodavku paliva tak to teče

    31.8.2016 od Tomy11

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    31.8.2016 od kilix

    tejto vete nie celkom rozumiem: "Přesněji jak starturu tak přestane unikat nebo jak je nastartovany jen když zapnu dodavku paliva tak to teče "

    keď štartuješ tak prestane tiecť a keď je naštartovaný a otvoríš dodávku paliva začne opäť tiecť, alebo ak je naštartovaný tak netečie, ale keď je vypnutý a je otvorené palivo, tak tečie?

    ale to je jedno asi

    problém bude v plaváku alebo v ihlovom ventile.
    Takisto, neviem ako daný čínsky minibajjk to má riešené, ale ak má podtlakový ventil, tak ten by mal vypnúť palivo keď nebeží motor. Ale možno to nemá a má to len ON-OFF-RES ako simson, bez podtlakového otvárania. Keď vypneš motor, musíš asi vždy zavrieť aj kohút, čo?

    A ten plavák skontroluješ jednoducho, vyberieš karbec, napúšťaš do hadičky benzín, napr. striekačkou bez piestu. Ak v určitom momente prestane dopúšťať, tak asi to funguje dobre. Ale to sa nestane, tebe to bude dopúšťať vkuse až začne cez prepad tiecť.
    Tak teda z karbca zhodíš plavákovú komoru a skontroluješ chod plaváka na oske, musí ísť absolútne voľne a bez zadŕhania.
    Ak toto platí, tak plavák vyber, skontroluj vizuálne osku, či na nej niečo nie je usadené a či nie je krivá a ak nie, tak pozri ihlový ventil. Akonáhle je na ňom vyležané koliečko, nebude tesniť. Ak je na ňom nejaký sajrajt, stačí aj maličké zrnko, nebude tesniť. Takže v prípade vyležanín, ihlový ventil vymeniť, ak je zasratý, vyčistiť. Takisto vyčisti aj dosadaciu plochu ihlového ventila.
    Za ďalšie, môže to robiť príliš vysoká hladina v plavákovej komore.
    Toto skontroluješ tak, že si vezmeš návod a nájdeš aká vysoká má byť hladina.
    Zavrieš komoru, na odkalovák si dáš priehľadnú hadičku, odkalovák otvoríš a dopúšťaš benzín do karbca.
    Pozeráš hladinu na priehľadnej hadičke a kontroluješ s manuálom.
    Nejak takto, na obrázku je hladina zároveň s prírubou (čo asi je privysoko, ale neviem naisto ako to má mať motorka na obrázku)

    Doplněno:

    ano mysliš to dobře diky za rady skusim :)

    1.9.2016 od Tomy11

    a ospravedlňujem sa za divnú skladbu viet, ale nejaké to pivo som už zhltol

    31.8.2016 od kilix

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.8.2019 od Popolinek

    Zdravím, nejspíš máte přechcaný karburátor musíte otočit bílou kličkou v kohoutku a vyčistit karburátor.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist