idealní cestovní rychlost/otáčky dlouhodobě na dálnici?

  • 0

    10.7.2016 od Kalda11

    Ahoj, koupil jsem versyse, začal trochu jezdit. Na dálnici mně trochu zarazily otáčky motoru, na skutečnou 130 točím něco přes šest. Máte někdo zkušenost s dlouhejma dálničníma přesunama, kolik otáček to dlouhodobě držíte při průjezdech německem. Stopro jdu do 16-ti zubého pastorku ale nevidím v tom až tak velké řešení.
    Jsem zvyklej jezdit na ucho a držet to dýl přes 140 se mi nějak nezdá, ale možná musim jenom přeladit ucho.
    Díky za Vaše předané zkušenosti.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 1

    11.7.2016 od nerd

    maly versys nema problem jazdit 150km/h (tachometrovych so seriovym prevodom) dlhodobo po dialnici, spotreba sa mi pri takych prejazdoch aj s ladenym vyfukom drzala +/- 5l na 100.
    otacky su uplne v pohodu , mozno len moje usi ako byvaleho ukruhara su niekde inde :D
    ked som jazdil s versysom tak to bolo vacsinou s GSkami a V-stromcekmi, nikdy sa mi to nehrialo a ani nebol nikdy ziadny problem pri dlhodobych dialnickńych presunoch.
    stit som mal MRA a deflektor home made, pri 150km/h som mohol mat otvoreny stit na prilbe
    www.motorkari.cz/motorka/

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.7.2016 od peter332

    Ahoj stými otáčkami by som si vôbec nerobil starosti každý bike je iný napr. Keď som mal xjr 1300 presuny po diaľnici som robil max. do 120-130 km/h na GS 1200 to bolo 120 bol to boxer, Explorer pri tých istých otáčkach ide 150-160/ takže je to od motora ,výkonu,kw a ňm takže je to individuálne od biku a ak môžeš vyberajte presuny pomimo diaľnic je to isto zabavnejšie

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.7.2016 od ramlik

    Jak již bylo řečeno,stálá cestovní rychlost je max. kolem 130km/h tachometrových,záleží na plexi vs jezdec.Jinak je to dlouhodobě "za trest".
    ...jel jsem v úterý dom po dálnici z VelMezu (zavolali z práce ) celou cestu 170 tachometrových a bylo to fakt utrpení!Sice jsem byl za hoďku doma,ale na tohle ta motka fakt není,ani já!
    ...16tikolečko posune otáčky cca o 500,takže nic moc.

    Doplněno:

    Pokud to nemá čidlo od předního kola tak ano:)

    11.7.2016 od Berkamp

    Dík, neřeším ochranu jezdce, jde mi jen o to jak tyhle motory snáší třeba hodinu(teoreticky) držet 6-7 tis.ot.!?
    Ty jsi dal 16-tku kolečko? Prý se nezmění rozdíl tachometrová rychlost proti otáčkám(furt pojedeš na budíkách 6 tis.ot. 130 km/h), jen se změní skutečná rychlost. Je to pravda?

    11.7.2016 od Kalda11

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.7.2016 od Mate

    Mám Versyse sice jen 2 roky, ale dálnici dávám jak u nás, tak Německo, Rakousko. V cizině si rychlost hlídám, u nás....nebudu lhát, když je volno a počasí, tak dlouhodobě ( Praha - Brno, Praha - HK, Praha - Plzeň) držím přes 140Km/h krátkodobě 170Km/h. Cestovní plexi, + malej deflektor. Ve 170 můžeš hrát digi hry. Motor přede jako kotě. 6,5tis není žádný problém, je to na to stavěný. při 170 jsi kolem 8,5tis, točit se dá bez obav do 10 tis (krátkodobě) Stejně tak na tom byla moje předchozí motorka Honda CBF 500 (8 let - 60.000km) ježděná cestovně v plný výbavě (3x 45l kufr)

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.7.2016 od posejpik

    Souhlas s Mate Letos jsem stihl pár delších cest, bohužel i po dálnici, ale vážně 130km/h je na pohodičku.. Vlastně ani nechápu, kvůli čemu to řešíš Tacho ukazuje u mě cca o 8% víc, jak GPS, což asi všem cca, co jsem vysledoval.. Jednou jsme jeli s kámošem (ER5N-taky dvouvál) Bolka - Liberec a tacho celou dobu mezi 160-170 km/h a úplně brz problémů.. Když se tak nejede vkuse přes celé Německo a moto má všechno v pořádku včetně kapalin, nemůže se nic stát.. Omezovač je někde na 11.000ot./min., čili jsi při 130 trochu přes půlku...

    Fakt je, že mám nejradši okresky okolo 4-5.000ot./min. To si Kawa libuje

    BTW: kup na to MIVV a nebude tě to rvát za koule

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.7.2016 od Frankie

    Sice uz Sysla nemam, ale loni jsem jel do Italie a zpet a za den jsem dal asi 980km po dalnici. 130-140 je idealni, pro jezdce i stroj. Protoze me to pak ale uz nebavilo a chtel jsem byt co nejdriv doma, jel jsem 150-160, docela dlouho. Masina to da v pohode, ale jednak to rve a vibruje a hlavne jsem se musel pak uz krcit za plexi a dva dny me z toho bolelo za krkem
    Jinak masina nesezrala za 10000km (z toho pulka po dalnicich) ani hlt oleje, takze bych se toho vubec nebal. Do 150 vpohode a vys kdyz se specha, taky to jde

    Doplnit odpověď

  • -1

    10.7.2016 od sten14

    Malý Versys není na dálnici stavěný je to hračka na zatáčky a dálnice mu nedělají dobře

    Doplněno:

    co je to za blbost? Můžu ze zvědavosti vědět, odkud čerpáš toto info?

    11.7.2016 od Mate

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist