Když je zahřatý tak nejede.

  • 1

    12.6.2016 od Mirda55

    Čau chtěl bych se zeptat co mám dělat když jsme jeli na motorce Simson enduro S51 ve 2 asi 11 Km a z ničeho nic to zašlo zdechat. Chvilku jsem musel čekat než simson vychladl a nakopl jsme ho až na počtvrté. Ujel jsem asi tak 2 Km a udělalo to stejné. Mám pocit , když se to zahřeje tak to nechce jet poraďte mi co mám dělat. Díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (9)
  • 0

    12.6.2016 od kilix

    neviem či ste to nezadreli
    Mne sa takto podarilo zadrieť, dvaja 15r chalani sme to dúchali hore kopcom 30km/h na chudákovi simsonovi, po prekonaní kopca zhasol na rovinke, rozobratie odhalilo zadretý piest. Vymeniť piest, krúžky, preleštiť valec a šlo to ďalej. Taká samodomo-sedlač oprava.
    Valec zhodíš po odskrutkovaní 4skrutiek, tak sa na to pozri.

    Doplněno:

    ani mne sa to nezdalo, ale bolo to tak, bol doryhovaný piest a na valci bolo samozrejme z toho obtreté.
    Nebol zadrený v zmysle že sa sekla kľuka alebo ojnica alebo čo.

    12.6.2016 od kilix

    Díky, za radu nezdá se mi, že by byl zadřený po úplném vychladnutí znova nastartuju a znova jede. Díky za odpoveď

    12.6.2016 od Mirda55

    Díky, za radu nezdá se mi, že by byl zadřený po úplném vychladnutí znova nastartuju a znova jede. Díky za odpoveď

    12.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.6.2016 od zdenyrr

    Ahoj.. myslim ze mas ucpany vyfuk

    Doplněno:

    čau celý výfuk jsem už vyčistil. Díky za radu

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od Robinsson

    Buď se to může přidírat poznal by jsi po sundání hlavy válce pohledem na válec. Nebo v krajním připadě sundat výfuk a kouknout na píst výfukovým kanálem. Nebo druhá pravděpodobná varianta je snímač otáček zapalování někdy se vytvoří studený spoj a po ohřátí to nestartuje jak vychladne funguje zase normálně.

    Doplněno:

    Díky, za radu vyzkouším. :)

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od maspe

    další nápady kde hledat - nedotéká benzín, bordel v palivové cestě, ucpané sání.

    Doplněno:

    Nádrž jsem čistil a mám ještě filtr před karburátorem, díky za radu.

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od rainboww

    ještě jeden postřeh ;) v dynamu by měla být samostatná cívka pro zapalování, měl jsem ji přerušenou a při zahřátí se jádro cívky roztáhlo a cívka se přerušila.. za studena jelo, po zahřátí začalo chcípat.. Jestli to budeš zkoušet, zkus to zahřát a za horka vyzkoušej jistru ;)

    Doplněno:

    Díky, za radu vyzkouším.

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od Slávek-TDM

    Jestlize za studena jede normalne a zdechava az za tepla, pak muze byt problem napriklad s tou civkou. Ale taky to muze byt bohatou smesi, coz se projevi prave pri zahrati. Nechcije ti z prepadu karburatoru benzin?

    Doplněno:

    No pokud ti chcije benzin z prepadu, tak je to urcite bohaty jako prase a uchcava to svicku sazema... Takze opravit plovak nebo jehlu plovaku a pak vypalit svicku nad horakem (nebo vymenit).

    13.6.2016 od Slávek-TDM

    Díky, za radu zkusím vyměnit cívku a chčije mi z toho přepadu.

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od Dalers

    V první řadě bych začal výměnou zapalovací svíčky..Měl jsem to stejné, motorka za studena šla bez problému nastartovat a po menším zahřátí se začal motor dusit a zdechat. Na simáku jsem měl se svíčkama opravdu boj, musel jsem měnit asi 5x než jsem našel tu správnou, která nezpůsobuje moc velké přetáčení motoru a přitom na první max druhý pokus nastartuje.

    Doplněno:

    Brisky nepoužívám, testoval jsem mezi NGK a nejlíp se mi tam daří B8HS

    14.6.2016 od Dalers

    Díky, za radu a mohl bys mi poradit jakou svíčku použivám svíčku Brisk 17.

    13.6.2016 od Mirda55

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od J.V.

    Zdar.
    Co se týče svíčky tak se mi nepovedlo dohledat jakou jsem tam dával. Je v knížce jsem našel údaj: M14-260, vzdálenost 0,4, bod zážehu 1,8

    Co se týče poklesu výkonu. Navíc ve dvou: to také může ovlivnit kolik a jaký tam leješ olej. Bacha na to. Simál je chlazenej jen nárazem vzduchu takže tam dochází k obrovským výkyvům teplot. Což šméčkový oleje ( třeba M2T ) moc nezvládají. Při vysokých teplotách už prostě nemaže.

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.6.2016 od JiriK84

    Máš blbou svíčku, jestli píšeš že tam máš N17, přehřejvá se ti, patří do toho N14 pokud to chceš huntovat ve dvou, jinak běžně N15 bez problémů, ale 17ka se mě přehřejvala už po 8mi kilometrech a byla černá zasazená.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist