-
12.6.2016 od Victoria_Enternum
Zdravím, napište mi někdo prosím co vše musím rozdělat abych mohl přehodit kolečka a ložiska v převodovce. Jde mi o toto:
1. Naivně - dá se tam dostat přes spojku ? (věřím že nedá)
2. Stačí "jen" motor rozpůlit a dají se při tom válce nechat. (že bych ho otočil,shodil vanu a ten blok pod ní a mohl vyjmout převodovku)
3. Jestli musím shodit rozvodovej řetěz (rozvody jsou nový, nerad bych ale kdyby nebylo zbytí... )
Kdyby jste měli někdo náhodou technickej výkres od motoru a nebo nějakou fotku kdo jste to rozdělávali tak by mi to fakt pomohlo. I dobrá rada by bodla (rada nelez tam se nehodí, pač za to chcou strašnou dardu v servise ).Nářadí si půjčím v práci (je jasný že nářadí je základ ).Byl bych rád kdyby mě někdo upozornil i na nějaký záludnosti při rozdělávání. Myslím jako stahovák na altík a nebo nějakejobrácenej závit, pojistky závlačky a tak. Jawu 350 jsem kuchl a složil ale čtyřtakt je čtyřtakt tak poraďte prosím
-
13.6.2016 od xstreetfighter
Ahoj, napíšeš jaký je to motor ale u mého 3km se jednalo o kompletní rozborku, tj válec, klika, všechno pryč a pulis motor. Takže investice je minimálně do těsnící sady a já bych měnil i gufera...náročnost je podle mě celkem nějakých 30 hodin.
Doplněno:
Já mám motor 4BR
13.6.2016 od Victoria_Enternum
-
13.6.2016 od Filous
..zrovna mam tenhle motor na ponku...převodovku přeházíš po rozpůlení karterů, do vrchu vůbec hrabat nemusíš, tzn. klika, válce, hlava, vše zůstává nerozebrané...
Doplněno:
Kdyby jste mi poslal nějakou fotku tak bych se nezlobil . Díky
13.6.2016 od Victoria_Enternum
děkuji moc za info
13.6.2016 od Victoria_Enternum
-
15.6.2016 od Koudy01
Doplněno:
Děkuju moc, to je paráda. Fakt mi to pomohlo
15.6.2016 od Victoria_Enternum
Jinak doporucuju si tady stahnout servisni manual. Je v nem pekne popsany, co a jak. Vyznaceny poradi dotahovani sroubku, jejich momenty atd..
15.6.2016 od Koudy01
-
13.6.2016 od Rolda89
Ahoj, zrovna s tímhle motorem zkušenosti nemam, ale dle jeho fotek by převodovka vyměnit jít měla bez sundaní hlav a bez zásahu do rozvodů. Určitě dej origo těsnění tam kde má být a tmel taky tam kde má být. Všechno v klidu, díly si pokládej třeba na gumový podložky, ať to neomlátíš, ten hliník je neuvěřitelně mekkej, pokud budeš mít díly, tak za víkend máš hotovo i s motorem v motorce. Po rozpůlení zjistíš, že tam zase tolik jinejch věcí oproti Jawce neni ;)