-
29.5.2016 od HOUMR.C
dnes za jizdy začala motorka střilet do vyfuku a evidentně jela na jeden valec a jakoby vynechávala otočil jsem domu a po ujeti 30 km vše přestalo a motorka jede normalně svičky jsou šede tak mě napadlo mohl to byt bordel v karbci ?
-
30.5.2016 od kilix
začala strielať a nešiel jeden valec a neskôr sa zas chytila - skôr by som hľadal asi poruchu v zapaľovaní toho valca. Pozri NN kontakty indukčných cievok, podoťahuj, postriekaj kontoxom. A choď od cievok smerom k zapaľovaniu po kábloch.
Takisto môžeš vyskúšať preventívne sviečky vymeniť, ak si to dávno nerobil. -
31.5.2016 od Jakc
Souhlas s kolegou - pravděpodobně něco v elektrice kvůli čemu to ve finále na tom válci nehází (pořádnou) jiskru (takže cokoliv na trase od snímače přes kabely, TCIčko, kabely k cívkám, cívky, zapalovací kabely, svíčky). Mně se podobně začínalo chovat odcházející TCIčko, ale nechci malovat čerta na zeď. Když se to bude opakovat, zkusil bych nejdřív ty svíčky - když začnou odcházet, může to taky začít vynechávat. Mimochodem - nepadá Ti při tom otáčkoměr na nulu?
-
3.6.2016 od Jose321
Takhle se to chová pokud jsou zanesený sítka na přívodu do karburátorů. Bohužel pro vyčištění je potřeba karburátory sundat což je těžkej opruz.
-
10.6.2016 od bruntal
Řesil jsem to na své Virážce dvakrát a u mě to byla vždy cívka zadního válce. Koupil jsem ji na wemoto a do druhého dne jsem ji měl doma.
-
2.7.2016 od CHANGIN
Nevím jestli Ti můj příspěvek pomůže.Mám motku ve studené garáži.V létě je vše ok ale jak klesnou teploty v noci pár dní po sobě níž začne problém.Při startu začne střílet do výfuku a jede na jeden válec.Pokud přidám plyn zřejmě se zahltí a už jen pomůže vytáhnout svíčku a vyčistit a vypálit nad plynem.Potom naskočí na sytič ale nesmím přidávat,jen ho nechat klepat na volnoběh a po prohřátí potom jede. Jen zezačátku sem tam střelí a potom je vše ok.V mém případě si myslím či usuzuji že moje problémy dělá skondenzovaná voda na stěnách nádrže při změnách teploty. Ale jist si samozřejmě nejsem.