-
27.4.2016 od teox
zdravim chte, bych se zeptat kdyz startuju , tak dlouho trva nez muzu vypnout sytič , pak az se to nakonec jde aniz by motorka zdechla po vypnuti syticu ... tak napr jedu a kdyz zastavuju na cervene tak me spadnou otacky na 900 a porad nejak haprujou 1 000 - 1400 .. dekuju za rady
-
28.4.2016 od kilix
chudobná zmes, malá netesnosť niekde na prírubách a podobne.
Všeobecne, sytič by si tam nemal mať dlho, plný sytič len pár sekúnd (do 20s), potom stiahnuť zhruba na polovicu a po chvílke jazdy (možno kilometer) stiahnuť úplne. Pokiaľ to tak nemáš, hľadaj chybu.
Pozri tú zmes a v prvom rade lanká sytičové, ich chod a vracanie sa ventilčekov sytičových naspäť, čistil to niekto niekedy? Pružinky sú OK, majú dosť sily? Niekto tu už riešil lietanie otáčok na GS500 a nakoniec mu zostával visieť otvorený sytič v určitej polohe, bol tam bordel usadený.
Haprovanie otáčok môže mať na svedomí aj rozhodené synchro, valce sa "hádajú". Kedy a kto naposledy robil synchronizáciu podtlakov?
Takisto, teraz je začiatok sezóny, nemáš tam len celozimný EKOBIO moderný benzín, z ktorého je po troch mesiacoch zelená žaburina? Vyjazdiť nádrž, natankovať čerstvý, pozorovať. S VIFom tiež nič neskazíš, skús, stojí to pár korún.Doplněno:
Ještě bych doplnil zkontrolovat svíčky a taky podtlakový kohout od nádrže, může se stát že hadice k němu je zpuchřelá a nemá dostatečný podtlak pro otevření, druhá varianta je jehlový ventil v plovákové komoře, buď je zalepený a neotvírá nebo naopak netěsní a motor se dáví
29.4.2016 od Bulit69
-
28.4.2016 od Emmette
Zeptám se blbě - zkusil jsi poštelovat na zahřátém GSu otáčky volnoběhu?
Doplněno:
to jsem zkousel dal jsem to na 1500 cca .. kdyz byla moto zahrata tak jsem to rozjel tak na 50km a pak zastavil na neutral .. otacky padly na 1000 .. pridal jsem plyn na neutral (trochu zaturoval ) a pak se to vratilo cca na 1300-1400
28.4.2016 od teox
Jestli mu to takhle kolísá, bude problém v karburátoru, ne?
28.4.2016 od Warthox