Sytič

  • 0

    10.4.2016 od pekun

    Zdravím. Najednou se mi na Introši vždy po zahřátí motoru mírně zvednou otáčky volnoběhu. Zkoušel jsem i lanko sytiče a při vrácení sytiče na OFF je bovden mírně volný a jde povytáhnout cca 4mm z uložení v ovládání sytiče. Nevím, jestli je ta vůle dobře nebo ne. Když za bovden zatáhnu, motor se přidusí. Nevíte někdo jak je to na VS1400? Jestli je lanko sytiče zdvojené pro každý karbec. Nechci s tím pod nádrží moc hýbat a nikde jsem nenašel nějaký nákres jak je to lanko a sytič umístěný. Dík za rady..

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    10.4.2016 od dangsx1100g

    Je to už asi 15 let co sem ho prodal,ale jestli si dobře pamatuju tak lanko sytiče vede k přednímu karburátoru a odtud druhym k zadnímu.Vůle by měla bejt cca 1mm na každym bovdenu.Jestli ho po nastartování brzo stáhneš tak je normální,že se po ohřátí na provozní teplotu otáčky zvýší.Na tomhle motoru byla složitější synchronizace a drhlo a lámalo se plynový lanko zadního válce v tý ohlý trubičce.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.4.2016 od BLUESAVAGE

    Co lanka od karburátorů ? Jdou volně ? Co synchronizace karburátorů ? je to všechno v pořádku ?
    Těch lanek pod nádrží je fakt hodně, doporučuju nádrž shodit a lanka pořádně promazat.
    Já jsem to mazal injekční stříkačkou s tupou jehlou a silikonovým olejem.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.4.2016 od pekun

    Introš jede super, po startu sytič stáhnu a připadá mi, že je teď pár dní ten volnoběh trošku vyšší.. Jinak jde pořád za plynem, otáčky nekolísají, ani toho volnějšího lanka sytiče bych si jinak nevšiml, chtěl jsem zkontrolovat, jestli dovírá sytič ale jak jsem psal, nevím, jestli má každý karbec svůj a jak je to lanko..

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist