Detail inzerátu

Yamaha YZF-R6

Prodávám R6, v roce 2003 byla dovezena z Kanady, já ji koupil roku 2011 s tím, že už měla lamináty a na okruhu jela, nevím od kdy, nevím kolik. Měl jsem ji na střídavé ježdění silnici a okruh, proto jsem dal lamináty do kupy - světla, blinkry, zrcátka, SPZ, lak. Vepředu jsou dvě čočky hella s homologací. K motorce jsou druhé lamináty na okruh - bez světel apod., připraveno na snadné přehození.
Při koupi měla motorka na tacho cca 27000 km, nyní má najeto 35442 km (šlape jak hodinky, startuje na brnknutí, olej nežere). Jezdil jsem s ní do roku 2015, z toho 3 sezóny občas na okruhu (3x-4x za rok) a jinak na silnici. 2014 jsem s ní v Brně spadnul a následující sezónu jsem přesedlal na něco univerzálnějšího - DR600 - protože jsem na okruhu akorát tak prozřel, že abych si jízdu na supersportu v provozu užil, asi bych tu dlouho nebyl a taky mi došlo, že za cenu jednoho dne na okruhu zvládnu třeba i týdenní dovolenou na moto. Teď sedlám Transalpa a jsem maxispokojen, takže motorce začíná 4. sezóna, kdy v podstatě jen stojí v garáži... Konec povídání a teď něco technického.

Výbava - na motorce je KN filtr, Akrapovič koncovka, přepákování PPtuning (obrácené řazení lze přehodit zpět), 7 polohový tlumič řízení, pancéřové hadičky vpředu i vzadu, hliníkové lešení pod budíky.
pozor - Za cenu 45 000 Kč nabízím motorku bez druhých laminátů - ty buď samostatně za 6500 Kč komplet nebo dohromady s motorkou za 49 000 Kč.

Servis/údržba - řetězová sada byla kupována nová, má najeto pár tisíc, 2013/2014 větší údržba - seřízeny ventily v Hondě, papír od toho najdu, baterka taky koupena nová, vyměněny všechny náplně - brzdovka, olej v tlumičích, v motoru.

Závady/mouchy - na fotkách samozřejmě vše vypadá krásně, ale není to žádná princezna, i když funkci plní, jak plnit má. Motorka jezdila na okruhu a párkrát tam určitě spadla - viz padáky. Já se s ní bohužel sklouznul v Brně do kačírku, kde motorka udělala kotrmelec a spadla na zadek, z toho je promáčklá nádrž a taky prasknul podsedlový rám, předek byl v podstatě netknutý (kapoty, vidlice, kolo, dorazy - vše ok...). Kačírek na motorce taky zanechal stopy, nic velkého, jen je místy taková oťukaná, utrhl se také držák kapoty na boku rámu - nahrazen. Podsedlový rám je teď neoriginální, svařenec dle šablony z originálního včetně odpovídajících úchytů sedla, kapoty a stupaček spolujezdce, není ale dodělána příprava na druhé sedlo, rám je navíc dělený - při přestavbě na okruh se nemusí sundávat celé zadní kapoty, jen se odpojí elektrika, povolí pár šroubků, zadek se vymění a pár šroubků zas utáhne. Budíky jsou prasklé viz foto, na funkci to nemá vliv, jen je čtení stavu km trochu horší. Pod víkem ventilů vzlíná na jedné straně olej, bohužel kvalitní "utěsnění" silikonem v Hondě při dělání ventilů je nehezké už na pohled, olej ale vzlíná minimálně a ani nikam nedoteče/neukápne. Kapoty mají nějaké šrámy z převlékání, ráfky mají celkem odbarvené hrany - asi z přezouvání a možná z kačírku. No a kapoty jsou lamináty, takže to není úplná shoda jako originály, světla jiná, kolem budíků to není zadeklované, ale to je úděl jednoduššího přestrojování.

Motorka stojí v temperované garáži, baterka je udržována, chytá na škrtnutí, má čerstvě udělanou technickou - do 03/2020. Před větším ježděním určitě bude potřeba vyměnit olej, gumy už jsou taky odstáté, vepředu navíc na okruh nazutá 120/70 místo papírových 120/60, brzdové destičky jsou ještě krásné.

Jsem si vědom vad motorky, s těmi to taky prodávám a vše přiznávám a tomu přizpůsobuji cenu, ale motorka je technicky/funkčně naprosto v pořádku a ještě velkou službu udělá. Je mi jasné, že do sériové motorky má tahle kus cesty, je spíš vhodnější pro někoho, kdo chce zkusit i okruh, ale na silnici se s ní dá bez problémů jezdit i vzhledem k homologovaným věcem. Nikdy jsem s motorkou neměl nejmenší technický problém, ať už před pádem nebo po něm, za stav a funkčnost, které popisuji ručím.
Jakékoliv dotazy zodpovím, více fotek s větším rozlišením pošlu na e-mail, potenciálnímu zájemci nemám problém sundat kapoty, prohlídka možná u Turnova.
A ještě opakuji - cena je za motorku bez druhých kapot, ty buď samostatně za 6 500 Kč nebo komplet s motorkou za 49 000 Kč.
+VIDEO

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Cena: 45 000 Kč
Typ: Prodej
Město: Turnov
Telefon: 728628237
Vyrobeno: 2003
Najeto: 35442 Km
Výkon: 86 kW
Objem: 599 cm3
Profil: Zobrazit historii
Původ: Kanada
STK do: 2020
Servisní kniha: Ne
TP: Ano
ABS: Ne
Do provozu: 2003
Video k inzerátu


Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Vývoj ceny Yamaha YZF-R6 2003
Yamaha YZF-R6 2003
Vývoj ceny různých ročníků
Yamaha YZF-R6 2000-2006

Objednat reklamu
TOPlist