bmw_f900xr_duben




Detail inzerátu

Horwin EK1 - MY 2022 - SKLADEM

Výkonově menší, ale rozměrově stejný jako silnější skútr Horwin EK3. Pokud máte omezený rozpočet a nepotřebujete vysoké výkony, tento skútr bude ideální dopravní prostředek pro Vás. Proveze vás městem a okolím, zaparkujete prakticky kdekoli. S váhou 92 kg a silným elektromotorem uloženým koaxiálně v zadním kole je obratný, snadno ovladatelný a vždy připravený vyrazit.
Možnost zkušební jízdy!!!
Výhoda elektromobility:
Na elektrický skútr nepotřebujete řidičský průkaz na motocykl, vystačíte s řidičským průkazem skupiny AM (do 50ccm) nebo B (osobní automobil)
Obsluha je velice snadná, stačí nabít, zapnout, vyrazit. 
Konstrukce skútru je jednodušší, než běžného motorového. Motor neobsahuje náplně, není zde převodovka ani variátor. Údržba je tak jednodušší a levnější, než u běžného motocyklu či skútru.
Cena elektřiny je proti fosilním palivům nízká. Jen máloco stojí méně, než nabití baterie Horwinu do plné kapacity. No vážně, i zmrzlina je dražší, než elektřina do baterie.  
Horwin EK1 je lehký a obratný. Manipulace na místě i proplétání městskou dopravou jsou hračkou i pro jezdce menšího vzrůstu a hmotnosti.
Parkování je hračka i v zaplněné metropoli. Skulinku mezi auty najdete snadno, modré zóny už vás nebudou strašit. Cesta na úřad nebo pracovní schůzky v centru města nejsou problém.
Baterii můžete snadno vyjmout a nabíjet i mimo skútr, váží 19 kg. Pokud nemáte k dispozici garáž, nebo pozemek, pro nabíjení, nevadí, baterii nabijete i v předsíni svého bytu. 
Praktický, jednoduchý, designový
Přestože je vzhledově i rozměrově totožný s silnější EK3, liší se EK1 výkonem, ale také technickým řešením uložení motorou. Elektromotor je zde přímo v zadním kole, což ještě víc zjednodušilo hnací jednotku a nutná údržba je tak opravdu minimální. 
Design je stejný s EK3, změnila se ale barevnost. EK1 jsou dostupné ve velice zajímavém matovém provedení laku, v atraktivní oranžové, pastelové modré, černé a bílé barvě.
Baterie 
Horwin EK1 je vybaven 72 V lithiovou baterií s vestavěnou chytrou řídící elektronikou. 
Skútr je dostupný se základní baterií s kapacitou 40 Ah (Extended Range), oproti variantě Standard Range s baterií o 26 Ah, díky čemuž je dojezd praktických až 120 km (samozřejmě v závislosti na jízdním stylu, profilu trati a zatížení). Skútr je možné dovybavit ještě druhou baterií, pro kterou je místo v úložném prostoru a tím nájezd zdvojnásobit.
Osvětlení
Skútr je vybaven moderním LED osvětlením s jasným bílým světlem a nízkou spotřebou proudu. Tři LED žárovky osazené v hlavním reflektoru zajistí bezpečnou jízdu i ve tmě. Pro větší komfort při parkování je skútr vybaven automatickým zpožděním zhasínání, takže pokud přijedete po setmění, posvítí vám na i cestu z garáže.
Denní svícení je nejen vyhláškou předepsané, ale zajistí vaši lepší viditelnost a tím i zvýší bezpečí v provozu, tolik potřebné při jízdě na motocyklu. Díky automatickému dennímu svícení nikdy nevyjedete se zhasnutými světly. 
Další vlastnosti
Zpátečka - i když je skútr lehký a manipulace s ním snadná, díky tlačítku R je mnohem snazší vycouvat, například při parkování v těsnějších prostorách se sklonem, odkud by bylo obtížné skútr vytlačit. 
Přehledný kokpit - podsvícený a přehledně uspořádaný LCD display vám podá všechny informace, které potřebujete k jízdě. Jízdní režim, rychlost, okamžitou spotřebu energie, stav baterie a ujeté kilometry. Kromě toho rámeček displeje mění barvu podle okamžité rychlosti, což je nejen efektní designová vlastnost, ale v praxi pomůže získat přehled o okamžité rychlosti. 
Kola - vakuové pneumatiky, do kterých je skútr EK1 obutý zajistí skvělou přilnavost a navíc jsou bezdefektové a mají lepší trvanlivost, než běžné pneumaticky. Litá kola z hliníkové slitiny dodají perfektní pevnost a stabilitu, ale jsou dostatečně lehká. 
Podvozek - dvojice hydraulických tlumičů na předním i zadním kole zajišťují stabilitu při jízdě, ale také dostatečný komfort. 
Velký úložný prostor - skútr je vybaven velkorysým úložným prostorem. Jedna schránka se nachází pod sedlem a vejde se do ní helma, batoh, nebo třeba nabíječka. Drobnosti jako doklady či telefon či peněženku uložíte snadno do schránky umístěné v karoserii pod řidítky. Tato schránka je vybavena i USB slotem, díky kterému snadno nabijete telefon nebo navigaci.  
Technické parametry
Motor
Typ motoru Elektromotor v zadním kole
Kapacita baterie 40 Ah
Čas nabití 0-100%5 h
Výkon a Převodovka
Maximální rychlost 46 km/h / (70km/h)
Maximální dojezd 120 km
Maximální výkon 2.8 kW
Maximální točivý moment 145
Sekundární převodový poměr Motor v zadním kole
Hmotnost / Maximální užitečné zatížení 92 kg /281 kg
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy Hydraulická kotoučová
Zadní brzdy Hydraulické, kotoučové, sdružené
Přední odpružení Hydraulické nenastavitelné
Zadní odpružení Hydraulické stavitelné předpětí pružiny
Rám a rozměry
Výška sedadla 780 mm
Pohotovostní hmotnost 92 kg
Světlá výška 125 mm
Rozvor 1320 mm
D x Š x V 1900 x 690 x 1130 mm
Úhel natočení L/P40
Zadní pneumatika 110/70-13
Přední pneumatika 100/80-14
Nový motocykl -DPH

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Dostupnost: skladem
Cena: 79 900 Kč
Typ: Prodej
Město: Třebeš
Telefon: 602 455 740, 495 262 689
Vyrobeno: 2022
Výkon: 2.8 kW
Původ: Česká republika
Servisní kniha: Ano
TP: Ano
Inzerát firmy
Moto Havrda

Adresa:
K Labi 5
Třebeš
Všechny inzeráty prodejce

Kontakty:
495262689

Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Další inzeráty prodejce
Vývoj ceny různých ročníků
Horwin EK1 2019-2025

TOPlist