Detail inzerátu

Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports ABS

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports - Jeďte kamkoli budete chtít

Motocykl má kapalinou chlazený osmiventilový paralelní dvouválec o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem s fázováním zapalování posunutým o 270° a hlavou válců Unicam s přepracovaným výfukem. Dále je tento model vybaven dvouspojkovou převodovkou (volitelná výbava), elektronickým ovládáním plynu se třemi jízdními režimy, spínačem G, volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) a funkcí brzdění motorem. Motocykl rovněž disponuje palivovou nádrží o objemu 24,2 litru, větší světlou výškou, vyhřívanými rukojeťmi, zvětšeným aerodynamickým krytem a systémem plně nastavitelného odpružení s vyšším zdvihem SHOWA.

Dobrodružství pokračuje
Volání divočiny se může ozvat kdykoli.
A když se tak stane, je třeba být připraven. Africa Twin Adventure Sports má palivovou nádrž s velkým objemem, odpružení s dlouhým zdvihem zajišťujícím větší světlou výšku a lepší ochranu před nepříznivým počasím. Elektronické ovládání plynu disponuje třemi jízdními režimy a navíc režimem G pro jízdu v terénu. Dále pak celou řadou dalších inovativních prvků a funkcí, se kterými se dokážete dostat dále, než kdykoli předtím. Jako třešničku na dortu jsme přidali speciální barvy jako připomínku 30. výročí zahájení výroby tohoto motocyklu. Vypadá to, že vám nic nebrání vyrazit… jste připraveni?

Život není výlet s průvodcem
Dobrodružného ducha jen stěží udržíte na uzdě.
CRF1000L Africa Twin Adventure Sport se nezalekne ani těch nejnáročnějších cest na světě. Nic ho nezadrží, a nic nezadrží ani vás. Sever, západ, východ nebo jih – ať už se vydáte kterýmkoli směrem, tento motocykl vás tam doveze. Jak daleko se s ním vydáte, je jen na vás.
Je to váš svět, prozkoumejte ho

Se třemi různými jízdními režimy vás nezaskočí žádný typ cesty.
Vše máte na dosah ruky, stačí zvolit jízdní režim podle nálady, schopností a panujících podmínek.

Jízdní režimy
K dispozici jsou tři přednastavené kombinace: TOUR využívá maximální nastavení výkonu a zajišťuje brzdění motorem ve středních otáčkách spojené s vysokou mírou zásahů systému volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). Režim URBAN používá nastavení středního výkonu se stejnými úrovněmi nastavení systémů volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) a brzdění motorem (EB) jako režim TOUR.

Vlastní nastavení
Čtvrtý režim USER umožňuje jezdci nastavit a uložit upřednostňovanou kombinaci úrovní výkonu, brzdění motorem a volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). Nejlepšího výkonu v terénu dosáhnete stisknutím tlačítka G, které lze používat v libovolném režimu jízdy. Upravuje ovládání spojky a zajišťuje přímější záběr dvouspojkové převodovky.
Dvouspojková převodovka

Jak vyplývá z názvu, konstrukce využívá dvou spojek, které jsou nezávisle ovládané dvěma samostatnými hydraulickými okruhy. Jedna je určena k rozjezdu a řazení 1., 3. a 5. převodového stupně, druhá slouží pro potřeby 2., 4. a 6. převodového stupně. Při zvolení převodového stupně pak dochází k předávání funkce jedné spojky na druhou. Funkce je plynulá, rychlá a během přeřazování nevznikají rázy, což přispívá ke stabilitě motocyklu při řazení nahoru, dolů nebo přes jednotlivé stupně.

Originální homologovaný výfuk Akrapovič nebo Termignoni je za příplatek
Nový motocykl -DPH

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Cena: 369 900 Kč
Typ: Prodej
Město: Kosmonosy
Telefon: 326 709 030
Vyrobeno: 2018
Výkon: 70 kW
Objem: 998 cm3
Servisní kniha: Neuvedeno
TP: Ano
Inzerát firmy
DENAR

Adresa:
Duhová 1065
Kosmonosy
Všechny inzeráty prodejce

Kontakty:
777 767 799

Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Další inzeráty prodejce
Vývoj ceny různých ročníků
Honda CRF1000L Africa Twin 2015-2021

motozem_cerven
Objednat reklamu
TOPlist