Detail inzerátu

Ducati 916 ( 955 Racing Replika)

Ducati 916-955 r.v.97...klasik by řekl :...Vážení přátelé ano...toto je Ducati .
A já doplním, že se podařil husarský kousek a můžu nabídnout naprostou raritu ve velmi pěkném stavu .
Motor 916 nechal původní majitel přestavět z originálních dílů Ducati Corse na objem 955ccm. Skutečných 955tek bylo vyrobeno jen 54 ks do USA, pro jejich seriál AMA SBK. Další modely 955 byly jen tovární záležitostí oddělení racing. a tento model byl v závodní historii Ducati desmoquatro nejúspěšnější . Němci měli pro tento model slogan ...Sieger aus der Kiste (" vítěz z bedny" .Ducati 955 racing ´95 byla nejlepší sériová-závodní motorka, která kdy byla v Bologni vyrobena. Byla konkurenceschopná hned po vytažení z bedny :-) . Edvinu Weibelovi stačilo při treningu s nejlepší elitou jen změnit stupačky a brzdy, aby z toho byl nejlepší čas ...co potom vyváděli Fogarty, Corser, Chili a další, kteří měli štěstí s tímto modelem jezdit, asi není nutné většině pamětníkům zlaté éry 90tých let pro Ducati v WSBK připomínat. Jen snad ještě dodám smutné konstatování Scotta Russella, (bývalý mistr na Kawasaki WSBK ´94) když se mu v roce ´95 nezdařila obhajoba titulu , že na Ducati 916 (955 ccm) by vyhrála i jeho babička :-) . No ale teď již k popisu motorky ...má najeto pouhých 22457 km a byť výkonově nabušená, na okruhu nikdy nejezdila...proč asi ? Protože majitel byl fanda a pro pocit výkonu údajně investoval 13000 DEM do úpravy motoru, ale další důležitý tuning - tak nutný pro využití plného potenciálu tohoto stroje, jako jsou brzdy a které zůstaly netknuty, již neinvestoval, tak proto. S originálními brzdovými hadicemi by naprosto nestíhal. V motoru jsou kompletní tovární hlavy válců 955 ccm, ne tedy jen racing."G" vačky s úhlem otevření sacích ventilů 289° , ale taky 37mm sací ventily (916ka jen 33mm) , válce + vysokokompresní písty s průměrem 96mm a kompresním poměrem 12,5 : 1 . Motor jsem samozřejmě kvůli tomu nerozdělával, ale určitě se v útrobách nachází i lehká racingová klikovka s titanovými ojnicemi ...ostatně 13000 DEM, by tomu odpovídalo. Do udávaných 155PS na zadním kole určitě schází tovární doladění - větší průměr vstřik.jednotky, 2 vstřikovače na válec , jiná elektrika atd., ale i tak svými parametry převyšuje modely 916SP/SPS a taky 996SPS . Motor běží pěkně čistě syrově, tak jak jsme u závodních motorů zvyklí...že ? :-) . Byl proveden velký servis : seřízení ventilových vůlí, kontrola vahadel, výměna oleje+filtru, výměna vzduchových filtrů, výměna palivového filtru, výměna brzdové kapaliny brzd a spojky, výměna volnoběžky + ložiska, synchronizace klapek, iridiové svíčky NGK OK, řemeny - proběh ještě 1 sezonu do výměny, pneumatiky cca 80-90 %.
Pro více informací a více "lepších" fotek neváhej zavolat nebo napsat email.

A pokud bys přeci jen něco méně ostřejšího, můžeš si vybrat 916ku z dalších 3 ks - taky 916SPS :-) ...pokud zůstane 955 déle v "boxu" než se předpokládá, čeká ji "doladění" do SPS kabátu-jednosedlo, lepší brzdové kotouče + hadice, karbonové díly atd. :-)

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Cena: 242 900 Kč
Typ: Prodej
Město: Česká Ves
Telefon: 608 769 796
Vyrobeno: 1997
Najeto: 22457 Km
Výkon: 119 kW
Objem: 955 cm3
Majitelů: 3
Servisní kniha: Ne
TP: Ano
Do provozu: 1997
Inzerát firmy
Ing.Zdenek Polášek - Motocentrum

Adresa:
Jesenická 106
Česká Ves
Všechny inzeráty prodejce

Kontakty:
608 769 796

Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Další inzeráty prodejce
Vývoj ceny Ducati 916 1997
Ducati 916 1997
Vývoj ceny různých ročníků
Ducati 916 1994-2000

Objednat reklamu
TOPlist