kawasaki_good_times_tour2

Motodovolená 2012 alpy jižní Francie trochu jinak.

Pořadatel: Zdeněk +420776100922
Město: Marseille (Provensálsko-Alpy-Azurové-pobřeží)
GPS: mapa
Začátek: 02.08.2012
Konec: 06.08.2012
Vložil: 1shiva
Vstupné: Neuvedeno
Zobrazeno: 3970x

město jsem musel zvolit Marseille tam nejedeme!!! jiné nešlo zvolit jedeme do Jausiers ))))) termín cca od 2 do 9.8
Dovolená 2012 Jausiers bez jakéhokoli přesunu základního tábora. (termín zatím plovoucí dle počasí, které budu hlídat na lokálním serveru meteofrance a odjezd jakmile bude dobrá předpověď. Pro jižní Francouzké alpy zaručeně nejteplejší počasí je právě srpen kdy je období suchého léta.)
Ubytování levný Camping, který mám vyzkoušený, nachází se ve městečku Jausiers v nadmořské výšce 1221 m/mn. Pojedeme přes Německo téměř až do Garmisch Partenkirchen po dálnici přes Stelvio . Rozložíme cetu na přesun dvoudenní Pojezdíme si až tam a srovnáme gumy tak jak mají vypadat. První den budeme spát pokud možno pod Stelviem v campu Trafoi. Je to hned pod Stelviem. Z Prahy je to 620 km a pokud bude počasí tak postavíme stany, pojedem se mrknout na Stelvio bez kufrů. Druhý den vyrazíme směr Jausiers což je cílový camp. Pojedeme silnice přes Colico, Leco a pak opět po dálnici pře Miláno, Novara, Torino, Oulx. A pak začíná opravdová stokilometrová motolahůdka kde se dají srovnat gumy protože je nejezdí po středu, ale jen po okrajích gum.
Jedná se o Motodovolenou bez přesunů z campu do campu. 4 dny poježdění jižní Francouzké Alpy na přesun z Rudná u Prahy - Jausiers - Jausiers - Rudná u Prahy 1163 km + 1163 km celkem 4 dny
Výchozím bodem odjezdu bude Rudná u Prahy.Minulé léto jsem procestoval, Rakousko, Německo, Itálii, Jižní Francii Monako, Andoru a kousek severního Španělska celkem 9000 Km. Letos si nemohu odpustit navštívit znovu místa beze spěchu. Rozhodl jsem se tak kvůli jedné praktické věci. Nemusíte jezdit po alpách naloženi a jezdí se free bez báglů maximálně s tankvakem, bez strachu se vzdálit od motocyklu. Trasy jsou zpracované a extrémě zatáčkové. Bude se kochat celý den od rána do večera. Zatím na 100 procent jedou 4 motorky.
Lokality: Park Naional du Mercantour, Park Naional des Ecrins, Park naturel regional du Verdon.Parc Naturel Regional du Queyras, Réserve Naturelle Nationale de Ristolas Mont-Viso
Sečteny poplatky pro motocykl po vlastní ose tam i zpět dálnice a mýta 849. – Kč
Sečteno palivo tam i zpět pro motocykl po vlastní ose 7l/100 6518. - Kč
Sečteno ubytování Jauries 4 dny pro 2 osoby stan, 1x moto + 2 dny camp trafoi 2424. - Kč
Potraviny ve Francii a po cestě skromně bez hospod. 3 000. – Kč
Palivo na poježdění tam 1 motocykl 8 l/100km / 1000 km 3052. – Kč
Pojistka zdravotní dobrá 350. - Kč
Všechny trasy jsou hotové. celková cena průměrně 16193.- Kč minimum.

Přihlásit se na akci

Seznam přihlášených (0)
Nikdo se na akci zatím nepřihlásil. Buďte první a přihlaste se.

Zúčastním se: Určitě (0), Možná (0), Pořadatel označil(0),

Fotogalerie

Video

Mapa akce

1shiva (3) napsal 15.06.2012 v 22:42

Ahoj chlapi,
zítra 16.6 máme v plánu se seznámit a poklábosit o cestě, jak jinak nežli u vody když je sluníčko.
Mám v plánu 2 lokace.

Lokace-1 Lom kosovo //www.panoramio.com/photo/56188986?source=wapi&referrer=kh.google.com
49°56'19.12"S 14° 3'11.30"V
tato lokace je po domluvě občas tam losují měští strážníci je tam zákaz vjezdu a škvárová polní cesta cca 400 metrů. Jezdí to normálně i holky na bike..

Lokace -2 koupaliště Chrustenice //www.panoramio.com/photo/8549040?source=wapi&referrer=kh.google.com
50° 0'41.36"S 14° 8'59.22"V
bezpečná lokace s dostatečným přísunem tekutin a potravy. VSTUP je to koupaliště. (je možné že bude ještě před sezonou zavřené proto dvě lokace)

odjíždíme zhruba mezi druhou a třetí Z RUDNÉ U PRAHY
Masarykova 598,
50° 1'56.00"S 14°13'36.14"V
kdo chce dostavte se.

1shiva (3) napsal 11.06.2012 v 00:28

Jasně PepínoPYRO
Bereme tě, pokud si pro každou srandu. Zítra ti zavolám.
Kdyby si měl zájem pošlu přes úschovnu.
1. podrobné mapy.
2. GPS benzínek v okolí tras (KML a KMZ doubory do navigace jetli máš.
3. Nějaký obchody v okolí.
4. lékárnu atd.
Jednou nás jelo 14. Tipuju že nás pojede 5 motorek možná ještě známý ten je nyní ve Slovinsku. Samo, že se někde sejdeme viděl bych to o víkendu má být 28 a sluníčko. Vidím to někde u milovic to je asi na polovině cesty. Dáme nějaký nealko pokecáme a tak.

PepinoPYRO (3) napsal 10.06.2012 v 12:26

Ahoj hoši.Asi po druhém navštívení této nabídky jsem přestal váhat a chtěl bych se s Vámi projet.Bylo by ale dobré se někde ještě sejít a pokecat,aby to nebyla úplná premiera. Jsem z Nové Paky. časově nezávislý ,Tak stačí zavolat a někde se sejít. Zatím díky a ahoj. Pepa 737 278827

1shiva (3) napsal 09.06.2012 v 00:56

Všichni se známe a máme spolu něco najeto. Alespoň se nebudeme hádat.

1shiva (3) napsal 09.06.2012 v 00:49

Ale Zdendo, vždyť ty víš že pojedeš. Většího pohodáře jsem nezažil. Tentokrát jsem to pojmul trochu levněji. Pochopil jsem jednu podstatnou věc. Cestovat draho je jednoduché. Ale cestovat levně to už chce trochu nervíků a odvahy. Chlapi když na to přijde tak respektive parku Mercantaur je povoleno stanování od 19 do 9 mrkněte se na ceduli mezi fotkami. Pokud bude fakt dobré počasÍ tak se dá spát i venku kdekoliv když náhodou nebudeme stíhat cestu do campu protože se nám někde zalíbí. To už je adrenalin. Já přespal ve 2500 m/nm bohužel mi nedošlo že přes den tam bylo sice 20 ale v noci -2 a ráno nebylo co pít. A společnost mi dělaly nějký divný zvířata balily jsme fakt rychle.

kopyr (8) napsal 08.06.2012 v 21:27

kurva ty mě lákáš dej mi tejden

1shiva (3) napsal 08.06.2012 v 00:12

bude to dobrý poježdění škoda, že nemáš enduro. navštívily by jsme jeden hezkej tunel a to je schýza jako prase hodim tam fotku určitě ji poznáš neni obvyklá.