Yamaha FZS 600 Fazer (1999)

Vlastník Prosper
Vloženo 23.4.2015
Aktualizováno 20.10.2019

Příjemná motorka i na delší cestování, ale taky se nechá ráda vytočit a dá se na ní dobře zablbnout

První dojmy - První jízdní dojmy byli super, moto mi hned sedlo. Je lehká a dobře ovladatelná. Navíc se mi líbí i vzhledově.

Motorku bych doporučil pro - Moto mi přijde vhodné jak pro začátečníky, tak i pokročilé. Táhne od spodu, takže i rozjezdy jsou ze začátku snadnější. Je pěkně ovladatelná, relativně lehká. Jezdila na ní už i moje přítelkyně, která je zároveň i začátečník.

Doplňky na motorce - Nosič kufru s kufrem. A nějaké drobnosti typu závažíčka, reflex.pásky na kolech, miniblinkry apod.

Motorka je výborná i pro začínající jezdce. Není nijak těžká,dobře se ovládá a není náročná ani na údržbu. Spotřebu držím vklidu kolem 7 litrů na sto. Celkem dobře táhne od spoda, ale pěkně točí a táhne až do cca 10tis., kdy červené pole ma od nějakých 12tis. Je na ní pohodlný posaz, takže se dá i cestovat. Ve dvou se s ní tak úplně letět nedá, je to přece jenom šestistovka. Ale na pohodlné cestování to jde. Když pak jedu sám, dá se s ní velmi pěkně a svižně cestovat. Jak jsem psal na začátku, moto není náročná na údržbu. Moc se nekazí, mě za dva roky užívání se nic nestalo. Dělal jsem pouze klasické věci, jako na každé moto, což byl olej a filtr, vyčistit a seřídit karburátory, nové pneu a přetěsnit vidlice. Jediné, co jsem musel nechat udělat, bylo vyměnit gumy mezi karburátory, ale s lehce popraskanými jsem moto již koupil. Nicméně nic závažného. Kvalitní stroj za dobrý peníz.

Jirka4137
Jirka4137 napsal 09.03.16 v 21:55 10b.

Dobrá volba.

kartys
kartys napsal 06.09.15 v 17:31 9b.

Mam ji taky dobra motorka doporucuji velmi pohodlna na cestovani

Prosper
Prosper napsal 27.04.15 v 15:24

Ano,dekuji,volba myslim dobra,zatim dela jen radost,at jedeme ve dvou nebo si jen tak sam zablbnout jen me trosku zlobi (a zatim mi ani v servisu neporadili) to, ze od prvniho po paty rychl.stupen moto tahne a jede,i kdyz taky asi jen do 8tis, ale sestka je uplne v haji, pri cca 7tis ji jakoby dojde vzduch a proste zdecha, nechce jit dal,konec.. Nechal jsem udelat karburatory, vymenit otevrene sport.vzduch.filtry zpet za origo a vse seridit a porad to dela.. Je to hlavne neprijemne pri predjizdeni, kdyz mi uplne spadne vykon.. Nevite co by to mohlo byt?

Prosper napsal 27.04.15 v 15:06

Bikerr3979
Bikerr3979 napsal 26.04.15 v 14:37 10b.