univerzalni stroj na dlouhe cesty i mimo ne
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: drahé
První dojmy - zabavna,rychla,univerzalni,do terenu moc tezka,na sotolinach bez problemu,na silnici vyborna,pod sedlem hodne topi, hodne vysoka
Doplňky na motorce - Padáky Touratech, kryt světla, trax kufr, kryt motoru ktm.
Recenze
Na silnici a sotolinach vynikajici. Do vetsiho terenu tezka. Vybiral jsem mezi BMW F 800 gs. Nekoupil ho kvuli vysoke cene. 800gs urcite vice univerzalnejsi vzhledem k vaze a velikosti. KTM 1190 je uz velke enduro ktere do terenu uz neni ale zase lepe zvladne dlouhe cesty. spotreba pri plynule jizde v rozmezi 80-130 krasnych 5,6l . mesto a pri sportovnejsi jizde do 6,5l.
Najeto cca 3000. Test v písčitém lomu ukazal že i takto těžký stroj zvládne celkem obstojně of. Motorka ma určitě of vlohy a záleží jen na kvalitě jezdce
Každopádně to není nic na točení kolem nohy vaha je dost limitujici. Idealni by bylo odstranit všechny padáky a kryty, odstranit hlavní stojan, vyměnit origo výfuk za lehčí
najeto 12 800 km - zatim zadne závady - spotřeba oleje 1000km / 1dl
Krásnej bike a super fotky
Krasny fotky..
Parádní motka a parádní fotky vypadá jak kdyby utekl az Dakaru
Me nic nesmrdi. Tece benzin u vicka nadrze kdyz polozim motorku na bok.Byla uplne plna nadrz. Ted jsem ji zkusil polozit kdyz byla nadrz s malo benzinem cca 80km dojezd a nic neteklo. Jeste to zkusim u naplnene do dopoloviny. Kazdopadne jsem musel utahnout svorku pod chladicem. Vyteklo mi cca 2dl chladici kapaliny. Bylo to pod ryskou. Po utazeni uz bez problemu. Jinak tam dolejt kapalinu je taky zazitek taky jsem z tehle detskych nemoci trochu otraveny ale pokud nebude zadreny motor tak to je porad vsechno sranda. Ja teda nejsem vubec technik a opavit si neco ne motu je pro me velka neznama takze porrebuji spolehlivost. Na vrtani se v motoru nejsem
Od tech prvnich cca 3 podivnych nastartovani ktery byli hned po privezeni mota to ted slape dobre. Mam kamose se kterym jezdime na stejnem stroji a ma najeto kolem 20 000 a zatim zadny problem. Ale 20 000 neni zadny najezd.Nemam problem verejne ventilovat jakykoli problem s motem. Nechapu lidi co tutlaji ze koupili srac a ted to myslim v obecne rovine. Meli by varovat ostatni a ne si drzet ego a image ze maji stroj ktery sice skvelel jezdi a vypada ale on taky musi byt spolehlivy ze ja to hodne resil zda ktm nebo radeji klasiku od bmw ale nakonec jsem to risknul. Tak uvidime. Bohuzel problem je ze na trhu neni vlastne zadna podobna motorka. 800gs je zastaraly drahy polotovar ale zase overeny spolehlivy motor ale taky az po nekolika letech odladeni. To bude pro 1190 taky nutny. Bohuzel jsme testovaci zakaznici. Ostatni 1200 jak bmw tak jine znacky uz moc tezky. Do koupe stary afriky se mi moc nechtelo ale mozna by to bylo nejlepsi reseni za par penez samozrejme ale s neporovnatelnymi vlastnostmi brzd atd no proste je smula ze je doba vyrabeni spotrebnich veci a to i u takle drahych produktu a to vcetme aut.
Kufr je obycejny trax.
Pěkná a jede jak ďábel...jen ty mouchy, co? (viz Tvůj postřeh v diskuzi). Přesně ten problém jsem měl! Teď jen málo točí, ale už nezdechá. Ale smrad z benzínu zůstal...řeším to jako reklamačku. Už i lidi, se kterýma jsem se potkal říkali, co to tak děsně smrdí, neteče ti něco?... Jinak ji máš parádně vyšperkovanou Co to máš za kufr?? Hodí se k tomu!