renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jets
Vloženo 19.4.2015
Aktualizováno 22.4.2018
Zobrazeno 6 581x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VFR 800 Crossrunner, bílá perleť

Více fotografii

První dojmy - Na motorce jsem jel testovací jízdu před rozhodnutím o koupi a bylo to jako bych seděl na motorce ne poprvé, ale od jakživa. Naprosto samozřejmě bez jakýchkoliv problémů jsem z NC 700 přeskočil o level výš.

Doplňky na motorce - originální kufry, hlavní stojan, blastery SW motech, padáky SW motech, zásuvka na 12V a držák na navi.

Recenze

Crossrunner jsem si vybral jednak proto, že se mi designově moc líbí a potom rozhodla první testovací jízda. Zatím mám najeto 800km takže zkušenosti zatím velké nejsou, ale je to jako skoro u každého nového stroje, zatím jen čisté nadšení. Od zvuku motoru, komfortu podvozku, promyšlených kufrů až po design. Nejsu moc na nějaké stati, takže jestli kohokoliv něco zajímá tak se ptejte

20.5.2015 - první zkušenosti z delšího výletu. Za tři dny jsem najel 1.600km. Jsem naprosto spokojený. Motorka jde do zatáček sama bez problémů, těžiště je dostatečně nízko i když jsem měl naložené všechny kufry. Z motoru su nadšený. Do 6500 otáček je to beránek, nebo spíš silný beran, spotřebu jsem měl při režimu 50/100-110 od 4,8-5,3l. V momentu kdy motor překoná hranici 6500 otáček stane se z něj raketa - k 8 ventilům se připojí dalších 8 a z cesťáku se stane řízená střela. Zkoušel jsem to jen několikrát vzhledem k tomu, že motor má najeto teprve 2.000km, ale samozřejmě stejně raketově letí nahoru spotřeba. No, ale koho to zajímá , za ten pocit to stojí. V pohodě jsem dával 200km v kuse aniž bych si musel nějak poposedat, stoupat atd, sedlo je ok. Větrný štítek bohatě stačí a není nutné kupovat vyšší. Jel jsem asi 100km v Rakousku po dálnici v dešti a měl jsem mokré jen boty a bundu, gatě jsem měl suché. Prostě za mě na cestování skvělý stroj. Nevýhody a mínusy tu zatím nehledejte z důvodu nadšení z nové motorky - jo, pokaždé když sesedám tak škrtnu botou o kufry a musím potom čistit šmouhy a taky by mohl být o kapánek větší prostor pod sedlem aby se tam vlezl aspoň zámek... A ještě ukazatel okamžité spotřeby se aktualizuje cca po 10-15 vteřinách odhadem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HITmaker
HITmaker napsal 20.08.18 v 09:06 10b.

Stejná zkušenost, stejné potřeby 4 roky na NC750X, od teď zpět k VFR Ať to pěkně slouží

Wurst
Wurst napsal 10.01.17 v 15:20 10b.

Aby bílá bílá byla...

ras62
ras62 napsal 08.04.16 v 05:55 10b.

pustá závist, pán si skáče o levl vejš, a já se zatím nedohrabal ani na ten nižší.
Obě za jasnejch 10 b.

Honza_Kutil
Honza_Kutil napsal 21.01.16 v 23:20 10b.

Máš parádní mašinu

tomik009
tomik009 napsal 14.12.15 v 21:24 10b.

Krasavec, já dal přednost červené barvě ale bílá perleť je taky super

Více komentářů



TOPlist