Honda VTX 1300 (2009)

Vlastník Lucky_Boy
Vloženo 14.3.2015
Aktualizováno 23.9.2017

Honda VTX 1300 C, r.v 2009, 9000 mil, dovezená z US.

Motorka koupena od Xtreme -Bikes - všechno super, můžu jen doporučit

Suzuki VL 1500 Intruder: důvod neuveden
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic: Honda VTX 1300 custom se mi nakonec líbila víc jako cruiser, je to novější model a taky se mi líbí víc modernější vzhled bez dlouhých blatníků. Taky by měla být snad i spolehlivější co se týká volnoběžky a kardanu (uvidíme:)

První dojmy - Ještě ji musím přihlásit a zavěsit značku takže dojmy budou později, ale budou každopádně super :-))

Motorku bych doporučil pro - chlapi, kterým nejde o závodění, ale pohodovou o jízdu na těžkým stroji se super zvukem a výkonem..

Doplňky na motorce - Přední a zadní padací rám, opěrka, kožené brašny S52b

Rozhodoval jsem se fakt dlouho mezi Yamahou Dragstar 1100 classic, Intruderem 1500 a Hondou VTX 1300c, ale nakonec jsem došel k názoru,že Drakouš je už kapku starší model (ale vypadá fakt pěkně klasicky a pořád se mi líbí), Introš mi příjde provedením až moc robustní (chlapi sorry, je to jen můj dojem :), ale Honda VTX na mě působí odlehčenějším dojmem, což asi dělají právě ty kratší blatníky a provedení motoru.

Při výběru jsem vycházel asi jako všichni z dostupných rencezí na webu a zkušeností majitelů. Jsou to všechno určitě kvalitní stroje,ale Hondice se mi prostě zalíbila nejvíc. Ještě jsem uvažoval o verzi Classic,ale nakonec jsem si řekl,že na dlouhé blatníky a nášlapy mám ještě chvíli čas vybral jsem verzi Custom.

Co se týká osobního hodnocení tak to napíšu později. Motorce se teď schvalují vyjímky a pak mi ji prodejce přiveze a mažu pro značku.

Ale už se fakt těším

03.04.15 - motorka je konečně v domácí stáji a na značkách
Zatím jsem jel jen kolem baráku, venku je děsná kosa a hodně fouká, takže odkládám jízdu na příští víkend.

Moje první poznatky:
Jedním slovem nádherná
Při manipulaci na místě je poměrně těžká, ale já mám prostě rád těžké věci a přesně takovou mašinu jsem chtěl.

Četl jsem tu nějaké silácké kecy typu,že motorka není těžká, jen si ji kupují slabí týpci..,ale já sám jedu na bench běžné 160kg a lehká mi nepřijde.

K jízdě dodám info příště, ale co musím vyzvednout tak je opět přístup Rendy Zelenky z Xtrem Bikes,protože s takovým prodejcem se fakt moc často člověk nesetkava a můžu ho jen doporučit.Všechno na čem jsme se dohodli platilo a bylo v dohodnutém čase.

30.5.- Mám za sebou prvních asi 1300km a jsem spokojený jak želva Nastavil jsem si řadičku konečně na moje těžký boty a už to nemá žádnou chybu. Je to fakt strojovna podle mýho gusta.Je jedno kdy za to člověk potáhne,holka vždycky zabere jak lokomotiva.V zatáčkách sedí jak přibitá a na parkovišti u motopubu budí respekt Podvozek je měkčí, vibrace jsou v klidu, sedlo je pohodlný dostatečně takže už se těším na nějakou delší trasu.Co jsem nevěděl před koupí bylo,že motorka nemá kontrolku paliva a člověk si musí spočítat kolik ujede na nádrž v "majlích",ale kašlat na to,po prvním přepnutí na rezervu to bude vědět každý

28.10. - Tak mám na Hondici nalítáno asi 8000km a je to pořád super povození Poznatky: v chladnějším počasí se déle zahřívá a chvilku dýl se cuká,ale jak se ohřeje nemá chybu. V létě jede jako drak od nastartování.S padákama vepředu si člověk parádně vyloží nohy co je super na delší trasy a na machrování po dědinách Zrychlení z 0-100km za cca 5sec je taky dostačující a mašina fakt táhne od spodu jak drak.Trochu na... je tam odstupňováni 2.-3. rychlosti kdy na 50-tce musím často přeřazovat abych ji dodržel, ale při 60km/h je tam trojka jak vyšitá a jede pěkně,ale je to jen o zvyku a žádná závada to neni.Motka nemá ráda podtáčení takže je lepší vždycky podřadit a spíš ji točit.Zatáčky jsou v pohodě jen se musí jet s rozumem s ohledem na váhu a velikost.Už jsem párkrát škrtnul stupačkou o zem a to pak člověk hned ví že to kapku přehnal Přední kolo má jen jeden brzdový kotouč a může působit dojmem,že motorku dostatečně rychle neubrzdí,ale je to o zvyku zkombinovat ji se zadní.Nadruhou stranu jsem si jen díky tomu několikrát nenamlatil hubu, když mi nějaký dobrák vlítl před mašinu Každopádně je to vždycky o rozumu vzhledem k váze stroje.Jinak spokojenost maximální a můžu VTXo jen doporučit. Už se těším na další sezónu

29.08.2016 - Tak mám najeto cca 15tis km a motorka šlape jak hodinky. Zatím jen standardní údržba a výměna zadní galusky u které chlapci v pneuservisu asi zmaturovali Pořád mě tenhle stroj baví a určitě hned tak neomrzí Hlavně proto,že na mašině není nic z moderních vymožeností a je to kus klasické motorky. Všem kdo o ní uvažují můžu doporučit!

beda8
beda8 napsal 19.01.22 v 23:26 8b.

taky jsem si jí pořídil na podzim loňského roku na doporučení kolegy z práce, co jí má již několik let. avšak na jeho kritiku krátkého předního blatníku a mokrých kalhot v dešti jsem šel do verze S a max. spokojenost. povedla se dovézt 15 let mladá slečna slečna co má najeto jen 13 000 km (doložených) od důchodce v SRN. je úžasná, jako nová. tak přeji všem hodně krásných km.

Hokke
Hokke napsal 22.05.19 v 18:02 10b.

to je parník

McKula
McKula napsal 29.03.19 v 12:22

parádní

Sabo7
Sabo7 napsal 16.10.18 v 01:47 10b.

Krásná masa jasných 10 ať se dari

michal-vtx
michal-vtx napsal 18.09.18 v 11:24 10b.