Poslední 750ccm superbike, co na tenhle obsah ještě nezanevřel protože není v GP
První dojmy - Lineární zátah, friendly bike. který skutečně nejede jako litr, ale můžeš je natom prohnat
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro sporťáky co chtěl i trošku té užitné hodnoty
Doplňky na motorce - Pádáky rutan, koncovka Akrapovič, tmavé plexi, sintrované brzdové destičky, oplétané hadice..
Recenze
GSX-R 750 jsem chtěl už odmalička, a když už byly kačeny nerozhodoval jsem se mezi ničím jiným. Je to pro mě do jistý míry volba rozumu.
Mašina má prima motor s lineárním zátahem, dole o něco malinko více než 6ka ale samo nic moc, jede přes 8 více.
Brzdy překvapivé na svůj rok, stejné jako na generaci po ní. Mám pancířky, sintrovaný destičky a to už na to moje cintání stačí.
Rovněž podvozek, akorát proběhla oprava šavlí, od té doby nemám problém, lze odladit dle potřeb jedince samozřejmě.
Děvče za tebou trpí, pakliže nejedeš aspoň kilo, leží na rukou a na tvým páteřáku, jestě horší pro ty dlouhonohý. Do práce krs Prahu jezdím za 7 na delších cestách i míň, na
rychlejch cestách i víc.
No mašina má natočeno 45 z toho 10 za poslední sezónu, čeká nás spojka ale jinak libovka, žádné zásadní problémy.
Jinak na svoje léta vypadá lkrásně si troufnu říct.
No tak asi tak. GSX-R obecně můžu doporučit všem kdo chtěl SS, 750 je pro mě akorát a tyhle starší ročníky (do K5) byli i trošku delší stavbou vhodné pro cestování delších lidí.