renocar_unor

Suzuki Boulevard M50 (2007)

Vlastník r.am-
Vloženo 27.11.2014
Aktualizováno 21.9.2015

Krásný dospělý chopper pro pohodovou jízdu.

Kawasaki VN 900 Custom: Suzuki mě prostě zaujala mnohem víc :)

První dojmy - Zatím moc najeto nemáme, ale motorka je velice stabilní a dobře ovladatelná, jen je škoda slabších brzd, které mám v plánu doladit. Po chvíli ježdění jsem si na brzdy zvykl, na předek se musí dost tlačit, ale ve výsledku to není tak strašné, jen si musí člověk zvyknout.

Doplňky na motorce - Prozatím je téměř v originálním stavu. Jedinými doplňky jsou padací rámy a brašny.

Nového Introše jsem si vybral kvůli jeho vzhledu, spolehlivosti a ovladatelnosti. Ve své třídě je to rozumná volba pro každého, kdo má rád pohodovou jízdu a chce si občas vyrazit i na delší výlet.
Nevýhodou jsou slabší brzdy. Jejich efektivitu však lze zlepšit použitím kvalitnějších desek a pancéřovaných hadic.

28.8.2015
Zuzka šla do nebe...Plechovka nám nedala přednost na křižovatce.

14.6.2015
Sůza byla po 14 000km na ventilech, svících a proměřili jsme i tlaky:) suma sumárum 1000,- kč útraty

18.5.2015
Máme za sebou první sraz ve Žďáře a taky pár set kilometrů okolo komína. V zatáčkách tahám nohy po zemi tak začínám mít pocit, že jsme si sedli. Všechno hraje jak má a Sůza dostane za pár dní nové svíce + seřízení ventilů ve 12 000km.

28.3.2015
Tak jsem to i přes nepřízeň počasí nevydržel a konečně se projel, aspoň na chvíli :)

První jízda byla prostě parádní, motorka držela stopu a krásně reagovala na plyn, který je velice dobře dávkovatelný. Za městem jsem to potáhl místy na 150km/h, ale bylo oslizlo a poměrně silný boční vítr, tak jsem se raději vrátil k slušivé hranici 100km/h.
Ve vyšší rychlosti (130km/h +) už bylo vidět, že to Mku moc nevyhovuje, byly cítit vibrace, ale nic hrozného a ovladatelnost byla pořád dobrá. Navíc uznejte sami. jedná se o power-cruiser a né Ninju :)
Co mě ovšem zklamalo jsou brzdy. Asi všichni majitelé těchle miláčků se shodnou, že zadní buben by mohl jít klidně někam do betonu a posloužil by líp... Když sem totiž šlapal na pedál nožní brzdy tak se nic nedělo a to sem na něj šlapal jooo hodně. Předek není až tak strašný, ale mohlo by to být lepší. Když páčku pořádně zmáčknete tak se i něco začne dít. Tenhle nedostatek budu muset nějak poladit :) Jediné co zbývá řici že alfou a omegou při zastavování je prostě motor, podřadit, spojku ven a dobržďovat předním kotoučem.

A souhrn?
Motorka mi sedla parádně, kroužení krajinou i svižnější jízda je požitek. Bzrdy nutí člověka k tomu, aby jezdil pokud možno uvážlivě a předcházel krizovkám. Rovněž je fajn dopředu vědět co chcete udělat během dalších 150m!

jikov
jikov napsal 21.01.15 v 17:28 10b.

Krásný stroj,ať Ti dělá jen radost.

r.am-
r.am- napsal 30.11.14 v 22:50

Díky, už se nemůžu dočkat jara...

žižala.
žižala. napsal 29.11.14 v 14:27 10b.

Krasavice.

Boža
Boža napsal 28.11.14 v 20:13 10b.

Je to parádní cruiser dávám 10 bodů

kubrt1965
kubrt1965 napsal 28.11.14 v 12:29 10b.