renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CX 500 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Oliverklicnik
Vloženo 30.10.2014
Aktualizováno 30.10.2014
Zobrazeno 5 235x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Věrná, spolehlivá, nenechá vás v tom, když se zastaví tak došel benzin :D

Více fotografii

Motorka koupena od Spark Plug Motorcycles- www.sparkplug-mo - jsme supr

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: důvod neuveden

První dojmy - Těžkopádná, plastová, věděl jsem do čeho jdu a šlo mi jen o rám a motor, víc sem neřešil, Je to ideální základ pro stavbu, dnes už je to trend díky její cenové dostupnosti, dílů je na ní mraky.

Motorku bych doporučil pro - pro všechny kdo měří víc jak 170cm a neváží 45 kilo, pro tyhle typy je těžší s ní manipulovat, ale dá se.

Doplňky na motorce - Řidítka, sedlo, převařená a snížená prdel, všechny světla, svody, koncovka, otevřené sání, nové CDI, budíky,

Recenze

Jednou zbytku Čechů dojde že Vtwin s kardanem od Hondy bude raritou. Nicméně je jich ještě tolik že jí nemůžeme považovat za 'nedosažitelný stroj', ale na druhou stranu, její dostupnost je obrovskou výhodou.
Nesmyslně spolehlivý motor, údržba nulová. Přestože je to motorka těžká tak na její dobové možnosti s ní člověk může jezdit 'sportovně' 8 ventilů dělá svoje, celý chod motoru je velmi příjemný, ale hodnotím z pohledu člověka co má v CX nastavitelné a nové CDI od Ignitechu. Design nebudu rozebírat, udělaná je k obrazu mému a ještě zdaleka se neblížím konci, Motorka není nikdy hotová je to nekonečný proces.
Motorka je to příjemná na dlouhé cesty, ale tím že se většinou pohybuji po městě tak je ideálně velká i obratná na SR250 nebo podobném stroji vypadá člověk jak vosa na bombonu, přestože je to dnes oblíbený základ pro stavby street trackerů.

Výfuk mám udělaný, originál nemůžu hodnotit, svody jsou propočítané, v koncovce nemám technologii ale kompromis mezi hlučností a tlumením. Celá motorka se ve vyšších rychlostech kroutí, ale jinak ke stavbě nemám výhrady, když nebudu polemizovat o tom že trubkový rám viz CB550 super four se lépe vaří , ovladatelnost ovlivňují clubman řidítka, ale nestěžuju si. Brzdy jsou fajn, dvoukotouč ubrzďí ledacos když člověk nejezdí jak debil. Výměna za brzdy z Bandita 600 jsou bez jakýchkoliv změn na tlumičích, budu je tam dávat. Úložný prostor mám na zádech a víc neřeším, neměl jsem potřebu. Žere mi kolem 5 litrů což je pohádka, olej častěji měním, nedolívám. Servis CX je záležitost pro dítě, kardan je sranda, olej a filtr to samé. Jakmile člověk projde dobrou repasí, nebo koupí neopotřebený stroj, udělá karburaci a nemá problém s CDI, cívkou nebo svíčkou tak je to nezničitelný. Doporučuji pro všechny NEHISTORIKY, otevřít sání, změnit trysky, celé nastavení včetně CDI překopat, dlouho laborovat a nevěřili byste jak je CX plastická. Ideálně postavit na brzdu a nechat pracovat profesionála.
Spolujezdec- snoubenka se bojí, jezdím sám :D.
Toužim po tom svézt se na Turbu, jen pro zajímavost, domu bych jí nechtěl...





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RADEKvonTroppau
RADEKvonTroppau napsal 20.11.16 v 21:30 10b.

Krááááska...

Corela91
Corela91 napsal 23.09.16 v 14:56 10b.

krásnej bike, taky začínám stavět

Lukhansa
Lukhansa napsal 07.12.15 v 19:18

Ahoj Olivere, prosím, ta plastová nádržka u motoru, je to rezerva - paliva? Mám Hondici chvíli, nerad bych něco zazdil.
Předem děkuji za odpověď. Hans
tzl.lukas@seznam.cz

abbany
abbany napsal 06.11.14 v 07:11

Pekná práce, Vím o čem mluvíš... držím palce , aťse dílo daří

Oliverklicnik
Oliverklicnik napsal 05.11.14 v 00:02

Bob Dreamer musim někde potkat a zažít na CXu turbo efekt!

Více komentářů



TOPlist