renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 ST (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník elvis78
Vloženo 21.10.2014
Aktualizováno 25.4.2023
Zobrazeno 8 665x
HODNOCENÍ PROFILU OD 62 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


jezdim tak, abych si nenamlel hubu.Pokud není zatáčka přehledná, nejedu jako na okruhu.Na silnici nejsem sám !O to víc si pak užiju zatáčku přehlednou. A abych trénoval vysněnou zatáčku půl dne, to postrádá u mě logiku a připadá mi to jako marnost

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Petr Čech - TMS Power Moto (Zlín)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Raptor 650: Raptor je krasaveček, ale malej a nevybavenej pro mé účely, už už jsem ho málem koupil od Evy zde z motorkářů
Cagiva Raptor 1000: Raptor je také krasaveček, ale opět-malej a nevybavenej pro mé účely, k mání málo pěknejch a na zelenáče možná brutál(i když brácha to samý tvrdil o BMW, že jako zelenáč bych mohl mít problémky)
Honda CB 750: Honda sevenfifty byla jako druhá v mém hledáčku, vzducháč, hydraulicky vymezovaný ventilový vůle, klasickej vzhled, málu kusů
Kawasaki W 800: první stroj v hledáčku, jeho obrázky mám všude,nádhernej zvuk a klasickej design(pproč BMW když se mi líbí retro? Nevim) cena a málo kusů, pohodlí jiný než na BMW

První dojmy - Jede to samo, neskutečně lehoulinká ovladatelnost,blinkry BMW jsou návyková záležitost. Na skútr jsem si odvykl na blinkry na jednu ruku a praktičtější mi připadá systém BMW.

Motorku bych doporučil pro - myslím, že pro mě je nejvhodnější. Jsem kliďas a rád se kochám. Samozřejmě jsem začátečník a tak si jezdím i do zatáček opatrně, hlavně taky protože už je zima. Pneumatiky Pirelli Angel ST jsou nové a taky asi nebudou ideálně lepit. Moto je tedy podle mě určená pro cestovatele, milovníky přírody a kochátory, pro rychlý přesun i ostřejší jezdce asi také, ale od toho by mělo být S nebo R.

Doplňky na motorce - originál alarm(už funguje, měl vybitou baterku na dálkáči,( pak se vybila baterie v něm), originál všechny 3 kufry, palubní PC, zvýšení řidítek SW-Motech, rozšíření zrcátek od SW-Motech.Nově instalován výfuk dominátor, před tím dáno krapet vyšší plexi Givi
Horní kufr je rozbitej a toho jsem si u prodejce nevšiml a na těch našich blbejch cestách na hrbolech při brždění vyskakuje a padá mi na záda. Zavaření prasklim noc nepomohlo. Na řadu přijde kufr provrtat a vrazit zkrz šroub a nerez křídlovku s podložkou jako pojistku, utaženou přes půl centimetrovou gumu.

Průměrná spotřeba - 0.94 l/100km

Recenze

Proč jsem si ji vybral? Nevim, asi že brácha Jirka má GS(ten co jel kosodélníkem napříč ČR viz články) a kolegové motorkáři mi ji spíše radili.V tu dobu jsem měl již zablokovaného luxusního Raptora 650 tady od jedné paničky, ale dal jsem na rady ohledně výkonu.
Vlastně si vzpomínám, že už jsem na velké motorce jel.Kolega kamarád mě nechal svézt před lety na Virago 535, ale na křižovatkách nechtěla zatáčet...tak tedy podruhé jsem osedlal velkou motorku(nepočítám fichtla), kopu jedničku a už se mi vybavuje jak se to vlastně řídí, vždyť je to skoro to samý jako v autoškole
Není to stejný, tohle je pocitově lehoučké, neuvěřitelně se to krásně řídí o proti skútru co mám.Plyn reaguje okamžitě. Přední vidlice se trošku potápí, na což jsem zvyklej ze skútra takže mi to zatím nijak nevadí, ale nejsem závodník, nýbrž cestovatel a kochátor.Podvozek krásně tlumí i ty nejzaflastrovanější okresky(to se o scarabeu říct nedá a možná je to tím že scarabeo má v pytli tlumiče)
Najeto mám od čtvrtka 360 km asi(edit. již přes 7000km), a stále s i ji osvojuji. Je úžasná. Palubní PC je bomba, furt koukám na to, jakej kvalt tam mám.
Včera jsem ji odevzdal na výměnu svíček, oleje, filtrů, vůle ventilů, kontrolu rozvodu. Je mi už po ní smutno...
Cesta domů od prodejce:
Ze Zlína pojedem jedem směr na Prostějov a Olomóc a ta Mohlenice, Moravská Třebová, Litomyšl a dál na Pardubice a D11...
Takže se loučíme, startuju, řadím , blikám, nechtěně troubím a jedu...ježíš to je paráda, říkám si a kličkuju ve svém pruhu v 50ti kilometrové rychlosti, abych si ji trošku víc ošahal.
Dobrý!
...ve Zlíně, na jedný křižovatce mi to jednou chcíplo a pak i za další, protože jsem řadil opačně, ale pak už to bylo pohoda(možná ještě návyk z fichtla). V obcích jedu na 2-3 kvalt, spotřeba aktuel se motá kolem 2,7 litru, mimo obec kolem 100km/h se to motá kolem 3,4 - 3,7, nejvíc jsem se dostal na 6 litrů ale to jsem otočil heft a jel jsem zhruba 160. Víc to nezkouším, memám vhodnou přilbu ani oblečení natož profi rukavice. Nákup těchto věcí mě čeká na jaro.
Jediný na co jsem si zvykal bylo ovládání blinkrů, ještě předevčírem jsem místo blinkru zatroubil. A co se týče vypínání z levýho tak jsem taky zapl místo vypnutí pravej blinkr. Ale grif jsem okoukal od bratra, prostě zvednou pravej palec a je to. Tak jako na Banditovi vidím v zrcátkách svoje ramena, což je trapné.Řazení je podle mě přesný(jednička trošku práskne i jako u bandita), až na to že se mi už dvakrát stalo že jsem zařadil nic mezi 4 a 5tkou. Ale o tom jsem již četl, že se to stává.
a jak to celé začalo?
Začal jsem snít o tom že si udělám papíry na motorku,ale protože bratr nejdřív pravil, motorku si nedělej, rozbiješ si na tom hubu, tak jsem šel do skůtra a po pár vyjížďkách mi řekl-vole udělej si ty papíry! Tak jo, udělám si je, ale že si žádnou motorku kupovat nechci, jenže pak jsem začal jezdit autoškolu a ke konci se mi z bandasky nechtělo slejzat...
V pátek jsem udělal autoškolu a v následující týden ve čtvrtek 16.10.jsem si po obědě vyzvedl papíry na motorku a s bratrem jsme vyrazili na GSu do 265km vzdáleného Zlína-Malenovic. Na štěstí odpoledne nepršelo a i svítilo sluníčko. Do Malenovic jsme dorazili v 17:30, občíhli a projeli jsme STčko( z jeho stavu nám spadly čelisti) a pak jsme se rozhodli, že tedy vyrazíme směr domov...ale za tmy, adrenalin trošku stoupnul, protože na novém stroji jsem nevěděl co se bude dít, na víc v kopci zvaném Mohelničák jsme vjeli do mlhy a musel jsem odklopit plexi a nechat poodjet bratra, protože jsem viděl absolutní houby. Naštěstí nikdo neměl chuť předjíždět a tak jsme pouze my předjížděli náklaďáky. Na kopci ,venku z mlhy, jsme si u vysílače dali cígo a nasadili teplejší vrstvu, protože podle radaru na nás šly přeháňky, naštěstí to nebylo takový drama, jen mě bylo líto, že ta moje nová leštěnka zmokla
Domů jsme se vrátili kolem 23 hodiny. Motorku jsem tiše odtlačil na stání místo skútra-tak tak se tam vejde, a Scarabeo se tlačí u stromu, také pod stříškou.
Tak to je asi vše, psát vůbec neumím, ale motorku miluju a těším se na toulání a objevování krásných krajin, z počátku jen ČR, zjistil jsem že je tady ještě mnohem více krásnějších míst a to neprobádaných...naposled mě dostalo okolí Mostu, kde jsem byl na skútru dal jsem 340 km za den.
Zdar.

EDIT:
kdo neví, že existuje deník motorky, tak přidávám sem že motorka má rozšířená zrkadla a zdvíhlá řidítka(vše sw-motech), čeká ji nové plexi, nový olej a filtry.

EDITII: po najetých 7000 km od koupi jsem s motorkou stále spokojen. Nespokojen jsem s kvalitou silnic. Nespokojen jsem s řazením, někdy se mi podaří dát 4/5 a 5/5 kvalt, zkrátka něco mezi. Zlepšilo se to poladěním polohy řadičky vůči botě.
na nádrž jsem nejvíc ujel včera 380km, dalo by se ujet víc ale podle vyhlášky, legální jízdou. Klepání vyvažováku se nezměnilo, mám hlučnej motocykl, trošku mě to s... a stydim se někde zastavit u jiných motorek abych majitele nepoplašil mým šicím strojem!EDIT.: už se nestydím, Dominátor to kompenzuje.
Ne, jinak jsem spokojen, 600 km za den jsem ujel bezbolestně.
EDIT: hadry mám od Insportline Vitkov, za pár korun.
Pneumatiči Pireli jsou dobré, ještě mě neomezují, ale poser proužek už zbývá malinkatý a po 7000km jsou pořád jako nové.
Spotřebu držím dle PC na 4,2 a proto, že z vyjíždky vždy ženu domů, někdy jako čuně...Maximálku jsem nikdy neatakoval a ani mne to neláká.kolem 200 jsem jel ale to na kochačku fakt není, jen jsem to prostě zkusil.
2015/2016 takže motorka zatím jezdí.
Počítám, že nechám přešít sedlo, se mi i nějak krabatí pod zadkem( a přešití je hezčí) a časem možná bude třeba po mrazech koupit novou aku.
Motor zatím drží.
EDIT III:
po namontování výfuku Dominátor mám spotřebu 4,5l.
Stála by za úpravu palivová mapa.
edit: 29.8.2016 na poslední vyjížďce jsem měl spotřebu 4,2l
a motor má větší vůle a více v něm rachtá a více vibruje. Konstantní rychlost mu nedělá dobře. Brzo půjde do kytek.
Ložisko krku má vůli, tlumič řízení je asi K.O.
Přední pneu se kterou jsem to koupil už je taky K.O.
Ale jinak jsem spokojenej.
Sedlo přešité je fajn.
Upravil jsem spotřebu průměrnou,, ha ha ha
EDIT 2023: motorka má skoro 90tisíc. Novou spojku, slepovaný blinkr(není to vidět) a podrápaném a vteřiňákem lepený jedem bok. Neměl jse kufry a spadla mi na obrubník S kufry by se nic nestalo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 16.04.24 v 19:14

Dík, no teď holka stojí, Jezdím na její sestře

Don_Juan
Don_Juan napsal 16.04.24 v 08:22 10b.

Hodně pohodovejch výletů přeju

elvis78
elvis78 napsal 13.08.23 v 10:35

dík

DajaV
DajaV napsal 05.08.23 v 10:36 10b.

Pěkná taky se mi to dobře četlo. Zdravím kolegu se stejným vejfukem

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 25.04.23 v 19:48

Aha, ale to jsi přišel jen o pár zlomenin, bolesti kloubů ve vyšším věku a nejspíš i docela slušnou řadu pokut za rychlost. Má to taky svoje výhody.

Více komentářů



TOPlist