Rok výroby: 2012, modelový rok 2011 (MATT black)
Je aspoň teda podle mě velice pěkná na pohled Výkon max. na 125ccm ve 4T, spotřeba minimální(2,5l-3l/100km). Spolehlivá, nikde vás nenechá.
Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč) - Ochota, záruka na skryté vady(6 měsíců)
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Vysoká spotřeba.
Honda CBR 125R: Yamaha je hezčí vzhledově a má lepší zpracování :)
První dojmy - Vzhled, digitální tachometr, stříkačka, zrychlení
Motorku bych doporučil pro - určitě pro lidi co rádi řádí a nedosáhli třeba ještě 18-ti let a nebo začátečníky :-)
Doplňky na motorce - Zlaté CNC páčky
Recenze
Vybral jsem si ji začátkem srpna 2014, byla velice pěkná na pohled, měla strašně moc vychytávek, efektivní systém vstřikování paliva, určitě nejhezčí 125 co je na trhu
Jízda je s ní velmi pohodová, maximální rychlost cca 130km/h, dá i víc když tam dám 100 oktanový benzín od benziny. což je super i na jízdu po dálnici, ale je lepší to netahat třeba 2 hodiny v kuse na maximu, je lepší radši jezdit těch 100,110.
Motor, údržba, servis:
Motor se zdá zatím bezproblémový. Olej se doporučuje měnit cca co 3000km + olejový filtr pro největší životnost u této 125ccm (Při každé návštěvě autorizovaného servisu mě na to upozorňují, že je to extrémně důležité u tohoto modelu, tak to tak dělám noo). Řetěz čistím a následně stříkám mazivem ve spreji cca co 1000km . Navíc v republice je kolem 20ti autorizovaných poboček Yamaha, kde dělají bezproblémový servis po určitých kilometrech, cca 1500Kč za prohlídku, výměnu oleje, filtrů atd. (lidi co umí měnit tyhle věci sami, ať si to udělají sami, vyjde to levněji.. Samozřejmě až když vyprší záruka, jinak po doby záruky určitě servis, jinak pak neuznávají reklamace.. Spotřeba je opravdu super, cca 2,5l -3l/100km, což je skoro nic, úložný prostor je menší, akorát na nářadí a nějakou menší motolékarníčku.
Poruchy, vady, výměny:
•Výměna svíčky (NGK Iridium CR8EIX) - iridiová, ale není tam znát nějakej extra rozdíl.. Motorka chytá nádherně za jakýchkoliv podmínek a i po delším stání v garáži
•Výměna baterie (4 RIDE CB5L-B 5Ah) - stačí bohatě, zatím žádný problém
•Výměna palivového čerpadla..-.- (5000Kč) - bohužel vada z výroby se projevila až po záruce
•Pneu Pirelli sport demon
•Nová kompletní řetězová sada DID
Za tu spotřebu to jde, taky jsem o ní přemýšlel a oproti tomu CBR vypadá podstatně lépe Když budeš mít čas, koukni prosím na mojí. http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106299
Nová, krásná, úžasná do začátku a ani nejde poznat, že jde o 125ku
Děkuju Bauiii
pěkná, na začátek idealní