Skvělý stroj na začátek moto kariéry
Motorka koupena od FIRMA:khmoto (Kutná Hora) - Motorka nebyla zcela v pořádku, tekly tlumiče, baterka už dávno dosloužilá, trocha koroze ale jinak celkem bez problému. Takže příště asi u nich ne.
První dojmy - Zprvu velice těžká ale jízdní vlastnosti má skvělé, velice dobře ovladatelná. Na váhu jsem si zvykl, a teď nemám problém natrhnout zadek i silničním motorkám v zatáčkách.
Motorku bych doporučil pro - Je to už silnější kubatura takže někomu kdo chce mít pohodlí i ve dvou a výborný pocit z jízdy když jede sám. Na vyježdění je tohle nejideálnější objem a motorka. Když je potřeba dokáže uhánět i něco kolem dvoustovky takže se neztratíte někde v davu mezi skútry.
Doplňky na motorce - Jiný výfuk, a díky tomu jsem si jí zamiloval, ten zvuk je nezaměnitelný
Recenze
Za levný peníz velice hezký chooper do začátku.
Je to má první motorka, dřív jsem jezdil občas na babetě ale to se nedá srovnávat.
Jízdní vlastnosti má skvělé, výborně se klopí do zatáček, i přes svoji váhu se ovládá tak lehce.
Po repasu předních tlumičů si nemohu stěžovat ani na stabilitu, vyměnil jsem původní pružiny za progresivní od YSS a pohodlí se velice zlepšilo, průjezd zatáčkami rovněž.
Kamarádi co jezdí na moto jako je Hornet, Sv650, R6 apod. se pozastavují nad tím jak je možné, že někdo kdo má chooper nemá "poserproužky" jak vpředu tak vzadu.
Takže už jen tohle je důvod toho, že tato motorka na svůj typ má skvělou budoucnost v mém vlastnictví.¨
Postupně dokupuji různé doplňky, jako je Plexi, brašny apod.
Jediný co musím vytknout je nástup předních brzd a celková jejich účinnost, člověk si musí zvyknout na jejich pomalý nástup a využít tak větší sílu v rukou a když si zvyknete pak už to není až takový mínus.
Zadní brzda je skvělá, při výměně zadní gumy jsem kontroloval stav zadního obložení brzdového válce a tak velkou třecí plochu jsem ještě neviděl, taky zadní brzda brzdí velice dobře a velice kvalitně, ale pozor za mokra, nedoporučuji brzdit, klouže to.
Spotřeba je velice zajímavá, jedou jsou to 4l/100km a někdy taky 8l/100km, je to pouze o tom, s kým zrovna jedu na vyjížďku.
Poruchy? zatím žádné. Pouze repas předních tlumičů a výměna baterie.
Mám moto rok a půl a zatím jsem dělal jen seřizování celkového motoru, jako ventily, bohatost směsi apod.
Samozřejmě, že nejlépe se Virago cítí na silnici co si budeme povídat, ale zvládne i lehčí terén ale pouze pokud není jiná cesta.
Cesta s baťůžkem není špatná, docela dobře se naklápí a drží.
Úložný prostor, tak za tohle bych ty kluky třískal, nic tu skoro není, do zadní plastové krabičky za sedadlem se vejde maximálně lékárnička, zbytek vozím v rolce.
Nedávno jsem na moto jel víc jak 400km v kuse.
Takže můžu říci, že cestování není špatné ale určitě by to chtělo pohodlnější sedačku.
Na závěr chci jen říci, že jsem velice rád za to, jakou motorku jsem si vybral a nedám na ní dopustit.
paráda taky si ji budu kupovat na sezonu 2016
Děkuji všem za kladné komentáře ty výfuky už tam byli, nejsou origo a když nastartuji vzbudím polovinu vesnice
Krasavice Odkud máš ty výfuky? Mám sériové a to má zvuk jak elektrokolo, Bral bych nějaké hlučnější Dávám 10 b.
Hezký Virago ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
Dobrá volba. Přeju hodně pohodovejch kiláků.