renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 350 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 7.7.2014
Aktualizováno 27.3.2015
Zobrazeno 4 204x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dovezena 22.6.2014 a šábl jsem svůj dosavadní rekord (pro KLE 410 km tam a zpět to samé), pro tohle DR 435 km tam a 5 čistých hodin za volantem! A zpět to samé, ještě, že jsem jel přes Hradec, protože to už bylo moc i na mě. A slušně jsem se zamotal d

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350 Tramp: Jedna byla na inzerci asi 2H, byl jsem zrovna v práci, ale řešil to za mě kamarád, bohužel se někde stala chyba, ale psal jako první, ale zpráva prodávajícímu nedošla, takže jsem měl mít doma luxus Trampa, ale osud řekl jinak.
Jawa 350/640: Potom jsem se díval na 640tky, ale žádná exkluzivní nebyla! Když psal majitel top stav, tak se jedu podívat a byl to šrot, že to nechápu! Další pěkné se objevili až jsem koupil DR, ale ty byli za dva dny pryč. Jawa mi ještě není přána a ani by ke mě prý n

První dojmy - Je to mé třetí DR i když toho druhého jsem si moc moc neužil, ale věděl jsem co od toho čekat, jak to má jet, fungovat atd. Na místě bez absolutního problému, start prý po měsíci atd. atd.. Nenašel jsem jedinou chybičku krom toho, že bylo DR celé zašlé. Nešlo odolat, uvidíme, jestli jsem se nevypekl.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce jet ráno pro rohlíky do obchodu, po obědě se jet podívat do přírody i ve dvou třeba a večer třeba na bazén a je jedno, jak je co daleko. DR to zvládne...

Doplňky na motorce - kufr a nálepky

Recenze

Tento stroj je největší a nejlevnější univerzál co se týče, provozu/údržby atd. Počítám do toho i pojistku atd! Díky objemu do 350 ccm je menší atd. Je to prostě ještě poctivýho kus železa! Nástupce Beta Alp stojí opravdu za prd a nedá se tomu říkat ani nástupce. Změnil jsem názor po rozhovoru s prodejcem, který tam měl i Alpa!
Starý dobrý DRžák je doma. Mělo to Německé papíry a vyřizování bylo teda dost, ale vše bez problémů a vyřešeno rychleji, než kdybych čekal na papíry od původního majitele
Poslední co mi chybí je zrepásnout karburátor (steřelé těsnící gumičky)=chcal mi benzín po zastavení. Dneska jsem rozebral, zjistil příčinu a zítra bude příčina odstraněna a moto je TOP STAV 1A, jak se říká! jediné co, tak na kráse ji kazí harmoniky, které jsou zašlé a je na nich škaredá vrstva, která nejde ničím dolů. Budu je muset sundat a nějak ošolíchat a bude to fakt TOP! Stále nemůžu uvěřit tomu stavu po těch dvaceti letech! Mám výpis z Dekry atd. takže KM věřim a v Německu si to přece jen tak nelajznou stočit přece a Němci sami neopravují, ale dávají do servisu, takže ihned po nastatování jsem hodně čuměl, jak ten motor krásně ševelil... V poslední řadě dostane nové papučky enduré cestovní asi E-07 aby jí to lípe upalovalo na asfaltu a abych neslyšel takový hukout při jízdě a v neposlední řadě zkusim, ještě změnit podruhé převod. Kupoval jsem to s 14/46, dal jsem 14/42 a budu dávat 15/42 a modlit se ať mi vyjde řetěz na 14/42 jsem musel o jeden článek zkrátit a teďka mi bude chybět safra už to vidim
A klasicky jsem provedl základní údržbu jako u každé jiné moto, kterou koupim. Ale u téhle DR to bylo obvzvláště pečlivě. Dlouho stála... Takže olej+filtr, brzdovka (byla pěkně hnusná=něco takového jsem ještě neviděl), kontrola rozvoďáku, štelování ventilů, pročištění a zrepasování karburátoru (decentně), změna sekundárního převodu, instalace kufru a kompletní vyčištění.






14.3.2015 prodána

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
razde
razde napsal 16.10.14 v 17:37

Jé motka se vejde do Vanpluse mám ho taky, je moc pěkná

Barney
Barney napsal 13.07.14 v 08:18

Pěkný kousek, někdy se projedem!

Sally06
Sally06 napsal 10.07.14 v 15:49

Jo jasné bastliči jsou všude, ale Německo je známé tím, že tam mají průměrný plat 39 000 kč a auto i motorka chodí u většiny na servis a nezajímá je kolik to bude stát. Ovšem tohle asi procházelo rukama odborníka. Ani jeden strhlý závit nic. Příruba u válce šla povolit naprosto lehce, u tak starých strojů je to většinou zažrané a vždycky se ulomí! Vše jsem promazal a sám jsem se divil, jak vše šlo krásně povolit a bylo čisté...

dančic
dančic napsal 10.07.14 v 09:08

Moc pěkný stav! Ať slúží! Jenom nemohu souhlasit s tím, že němci si nechávají motorky spravovat v servisech.. ne všichni, mám jednu motorku z němec a druhou z rakous a na obou byly vskutku "odborné šťouchy" pravdou je, že se jednalo o stroje starší, ale i mezi západními kolegy je spousta bastličů

Více komentářů



TOPlist