Dlouho jsem si nemohl vybrat a nevěděl jsem vlastně co, v čem sem měl jasno bylo to, že to musí být enduro, aby se s tim dalo blbnout jak na silnici, tak v lese, na poli, louce a nebo v mně nedalekém lomu :)
Moto pořizována někdy v únoru 2014.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 125 L: bubnová brzda, moc se mi nelíbil vzhled a 4-takt
Yamaha XT 125R: vzduchem chlazenej 4-takt
První dojmy - Ono to jede! A jede to fakt dost!! Před touto motorkou sem se svezl tak na fichtlovi, dědovo babettě a maximálně na kámošovo pitbiku.. takže masakr!! První projížďka probíhala samozřejmě bez TP a ŘP na drapácích bez fungujícího tachometru, takže bůhví kolik sem na tom poprvé svištěl. Každopádně hned jsme si spolu sedli a zpřátelili se :)
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro začátečníky co se chtěj vyblbnout na silnici, ale spíš mimo ní. Motorka je na mě poměrně vysoká(měřím 175cm) ale jinak je všechno super!
Doplňky na motorce - Jiné řídítka
Chrániče páček Acerbis Rally II
Kryt pod motorem
Koncovka výfuku
Recenze
PROČ?
DTčko mi padlo do oka hned, ale bál sem se spotřeby.. ale není to tak hrozné, jak jsem čekal.
Konečné rozhodnutí udeřilo, když se naskytla možnost koupit tento stroj od známého.. Tudíž aspoň nějaká jistota, že motorka nebude rozprasená..
Po první prohlídce a projížďce dal původní majitel vše do pořádku(nové gumy, brzdový destičky a kapalina v předu, repasy vidlí a nový náhon tachometru, původní byl urvanej, to byl důvod proč nešel).
MOTORKA
Mám na ní najeto něco kolem 1400km a jsem spokojenej, jak jsem si vybral. Mám ji na občasný dojíždění do školy, mírný cestování, ale hlavně pro ZÁBAVU!!!
Absolvovala už kdejaký vyjížďky, brodila se vodou, bahnem i asfaltem a ve všem obstála na výbornou, na rozdíl ode mě.
Odpružení poměrně měkké, pro mě dostačující.
Motor jede a slušně táhne.
Ovladatelnost je víc než uspokojivá a brzdy taky.
pěkná