Když jsem začal shánět velkou motorku tak mi právě tahle zůstala na mysli. Okouzlila mě hlavně technickým zpracováním, především motor boxer a tzv. telever neboli třetí bod uchycení vidlí. Předpokládal jsem že ji budu mít spíše jako cesťák ale po první jí
Motorka koupena od janpp (Litvínov-Horní Litvínov) - Bezproblémové jednání a férová cena. Maximální spokojenost.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: Nejdříve jsem zavolal na BMW R 850 R a už jsem u ní zůstal.
První dojmy - Obrovská síla (je znát těch 70 koníků), Zatáčení stylem drift - točení řidítek proti zatáčce, - Pro mě to znamená velký náklon na malou rychlost Na můj vkus špatně umístěný nášlap pro centrální stojan (mezi řažením a stupačkou), Opravdu tichý stroj
Motorku bych doporučil pro - Pokročilým jezdcům, pohodářum i pro rychlejší jízdy.
Doplňky na motorce - Vyhříváné rukojeti, padáky (do budoucna).
Recenze
Tento motocykl jsem si zalíbil hned jak jsem ho uviděl. Zaujal mě jeho vzhled, částečně rychlý naháč a částečně pohodlný cesťák. Oba tyto rysy se projevují i při jízdě. Opravdu mě potěšily brzdy Brembo, vpředu stačí i jeden prst a vzadu je to srovnatelné s lehkou japonskou motorkou. Na této motorce je znát i německá kvalita, má najeto okolo 73 tisíc, ale motor šlape jako nový. Její věk je samozdřejmě taky znát, poškrábaná nádrž, odřená víka ventilů a další lehké kosmetické vady. Motorku mám teprve pár dní a stále vyřizuji přihlášení (dovoz z německa), ale zatím mě stále příjemně překvapuje. Vzhelem k mé příjezdové cestě domu nemá problém se stěrkem ani suchou trávou ale žádný teréní stroj to opravdu není.
Další info možná ještě doplním protože mě čeká 3 tisíce km dlouhá cesta do Alp (dovolená) a startujeme už 15 července 2014.
Tak po delší době jsem maximálně spokojený, motorka předčila moje očekávání a až na menší detaily jede jak má. Po cestě jen jedna závada (prasklé lanko spojky). A už od začátku menší problémy s kardanem (pravděpodobně jen vysypaná ložiska na kloubu) a benzinovou pumpou (nic vážného, jen píská, asi opět ložiska).
Tak po zimní prohlídce jsem vyměnil benzinovou pumpu, bohužel je umístěná příliš vysoko a po zátahu 70 koní se benzín přelije do zadní části nádrže, pumpa nabere vzduch a motor chcípá (ještě musím upravit). To se děje ale až od ujetí 170 km (zbývá okolo 5 litrů benzínu).
Kardan jsem také celý rozebral, ale ten vypadá a chodí jako nový. Takže mě čeká převodovka kvůli cukání v záběru (nejspíš tlumič rázů už má dost).
Snad už to po těchto maličkostech bude všechno XD .
Pekná klasika.
Hezká, přeju pohodové kilometry .
Krásný kousek. Už se těším na zkušenosti z cest (Alpy?)
Za mě jasných 10 b.