renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 690 SMC (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sandonorico
Vloženo 1.6.2014
Aktualizováno 10.12.2018
Zobrazeno 8 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Konečně jsem si pořídil motocykl, po kterém jsem tak moc toužil. Dřív jsem si myslel, že motocykl takovéhoto typu bych nikdy nevyužil. Odjakživa mě lákalo vyzkoušet supermoto.

Motorka koupena od FIRMA:Ondřej Šimek - Shiva motoshop (Pra - Po negativních zkušenostech s firmou RaceTool jsme se s přítelkyní rozhodli přejít k Shivamotoshop. Slyšel jsem z více zdrojů chválu na pana Šimka a mohu potvrdit, že přístup tohoto prodejce je velmi profesionální a vstřícný.

První dojmy - Jsem doslova nadšený! Jsem šťastný, že jsem si vybral právě SMC R. I přesto, že jsem momentálně ve fázi zajíždění motocyklu na mapu č. 1 s redukovaným výkonem, musím konstatovat, že den ode dne je to čím dál tím větší zábava. Motocykl padne do ruky ihned od prvních kilometrů. Ta lehkost, s jakou se ovládá, je až neuvěřitelná.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl se hodí jak na delší výlety, tak i na dojíždění do práce. SMCčko vás doveze do cíle způsobem jeho vlastním, tzn. s maximální dávkou nenapodobitelného Fun Factoru :-)

Doplňky na motorce - Instalované:
Ingnition cover plug - šroub do krytu motoru na straně zapalování.
Skid plate - plastový kryt pod motor, který se používá na 690 Enduro.
Crash pady - padací protektory do os kol.

Plánované:
koncovka Akrapovič po zajetí 1 000 km.

Recenze

Zprvu bych chtěl poděkovat uživateli Jáárda, který mi pomohl s rozhodováním. Jeho zkušenosti a cenné informace mě utvrdily v tom, že tahle moto je přesně ta, kterou hledám. Takže Jardo, děkuji Určitě bych chtěl poděkovat i přítelkyni, která mě ve výběru této moto plně podporovala

Na motocyklu mám v okamžiku psaní dojmů najeto 500 km a už teď mohu říct, že zábavnější moto jsem zatím neřídil. Ovladatelnost je špičková, motocykl dělá přesně to, co po něm chcete. Byl jsem překvapen, jak moc je projev motoru kultivovaný i v nízkých otáčkách. Řekl bych, že je možná ještě klidnější než Duke 390. Motocykl disponuje vynikajícím podvozkem, který si poradí i s českými silnicemi. Přední vidlice má skvělou odezvu. Konečně se nemusím bát, že se mi v zatáčce plné záplat a výmolů rozklepe přední kolo a já tak budu ztrácet kontakt s povrchem. S nastavením jsem si zatím nehrál, tovární specifikace se zdá být vyhovující.

Co bych chtěl dále vyzdvihnout, je pohodlí. Vůbec není pravda, že na tom člověk trpí jako zvíře. Motocykl je pohodlnější než kdejaký naháč. Geometrie posedu mi dokonale vyhovuje. Řídítka jsou přesně v té výšce, kde je chci mít a nejsem k nim nijak nahrbený. Konečně tak odpadla únava krční páteře, kterou jsem měl z předešlé motorky Sedlo začínám trochu cítit po cca 100 km jízdy kvůli ostřejším hranám na bocích, nicméně to se dá řešit ergonomickým sedlem.

Motor má perfektní odezvu. Jak jsem již psal dříve, motocykl mě překvapil svým klidným projevem v nízkých otáčkách. Přirovnal bych k to k mé předešlé Hondě NC700S. To se ovšem změní po instalaci koncovky Akrapovič U KTM jsou o něco větší vibrace od 4 000 otáček, ale není to nic, co by mě rušilo. Mně osobně to nevadí a naopak to vítám. Mám rád, když moto pod sebou cítím. Zatím ho zajíždím na mapu 1 (dle výrobce ,,soft-reduced homologated peak preformace for better driveability"), která by měla mít výkon redukovaný o 30%, jestli se nemýlím. I tak si ale s motocyklem užiji spoustu zábavy. Ačkoliv má SMCčko ukazatel zařazené rychlosti, tak vůbec není potřeba ho používat. Po 300 km jsem si zvykl na projev motoru a téměř vždy poznám podle charakteru vibrací a otáček, jaký rychlostní stupeň mám zrovna zařazený. Čitelnost je to správné slovo. Je to poprvé, co jsem měl možnost vyzkoušet elektronicky ovládaný plyn ride-by-wire a mám z toho velmi dobrý pocit.

Jak již Jarda psal ve své recenzi, tento motocykl si doslova libuje v zatáčkách. Výjezdy ze zatáček jsou famózní. Dokonce Vám dovolí si v zatáčce přibrzdit přední brzdou a vůbec se nemusíte bát, že by mohla následovat nějaká nebezpečná situace Musím pochválit i brzdy. Motocykl disponuje ABS, která se dá vypnout přidržením tlačítka na displeji. Možná by mohl být nástup přední brzdy o trochu ostřejší, ale i tak je velmi solidní.

Vím, že se v tomto stroji skrývá obrovský potenciál, který zatím nedokáži zcela využít, to ovšem nijak neubírá z pocitu jízdy, který zažijete. Musím KTM opět pochválit, jejich motocykly zkrátka mají ten spravný "FUN FACTOR", který jsem u jiné značky nezažil. Nechci tím ostatní výrobce nijak shazovat, zkrátka mě i mou přítelkyni filozofie KTM opravdu oslovila.

Musím se přiznat, že se mi ještě nestalo, abych si při každé vyjížďce radostí zakřičel do helmy ze samého nadšení. Už jen, když se na to motocykl podívám, tak mi to vykouzlí úsměv na tváři, protože vím, že jízda to bude neskutečně zábavná

Časem se podělím o další poznatky.























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sandonorico
Sandonorico napsal 27.09.15 v 14:05

Blueracing: Děkuji za komentář

Blueracing
Blueracing napsal 20.09.15 v 11:30 10b.

Dokonalá,s tím akrapovicem uz ji nic neschází. 10b

Sandonorico
Sandonorico napsal 16.04.15 v 16:25

Ahoj Jirko,
děkuji za komentář. Taky Ti přeji spoustu bezpečných km. Časem snad přidám nový příspěvek do deníku motorky. Ta mašina mě dostává víc a víc Zábava je to čím dál tím větší. Nelitoval jsem zatím ani vteřinu, že jsem si pořídil zrovna tento stroj. Je prostě dokonalá, jak píše AppleMan

street-biker
street-biker napsal 16.03.15 v 11:33

ahoj kolego,
Musím sdílet tvá slova,motorka je opravdu úžasná. Mám ji skoro rok,taktéž koupenou od dealera ale z Hradce Králové od pana Trojana. Musím se přiznat,že se s ní také začínám seznamovat,jelikož času na ježdění loni moc nebylo. Snad letos najedu více km :) Přeju ti spoustu zábavy a hodně ujetých km,bez nehod a oprav Jirka

AppleMan
AppleMan napsal 12.12.14 v 20:31 10b.

Dokonalá

Více komentářů



TOPlist