renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Desty
Vloženo 1.5.2014
Aktualizováno 5.5.2014
Zobrazeno 4 195x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Honda NSR 125 R - Otevřená na 21kW, moje první silniční motorka před ní akorát Simson S51 Enduro upravený na 70 ccm, maximální spokojenost.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: 2T jede nesrovnatelně rychleji a CBR vypadá jak oplastovanej Simson

První dojmy - Musím říct, že první jízdu jsem absolvoval hned po koupi, a to cestou domu což bylo nějakých 80 km.. A měl jsem z té motorky opravdu respekt, protože to co tadle mašinka dokáže od 9k otáček nahoru, je neskutečné. V autoškole jsem jezdil i na 750 Kawasaki. Jasný je to 4T ten zátah je tam plynulejší.. Ale i po této zkušenosti mě moje NSR stále překvapuje jak krásně ožije ve vysokých otáčkách :-)

Recenze

Vybral jsem si jí hlavně proto, že jsem nechtěl nic většího než 125 ccm motorku. Připadala v úvahu ještě Aprilia RS 125, která je v otevřené verzi kapku rychlejší a pak Cagiva Mito, která je asi nejrychlejší 125 co se kdy vyráběla. Nicméně Cagiva je také nejporuchovější a vzhledově to není žádná hitparáda. Aprilia RS je o něco lepší, ale díly jsou na ní daleko dražší než na Honda, která se pyšní hlavní tím, že patří k nejspolehlivějším 2T motorkám. Pokud se o ní staráte, to znamená dávat plnou syntetiku, nebrzdit motorem protože to akorát zadřete, po nastartování nechat na sytič až spadnou otáčky k cca 3 tisícům tak sytič vypnout a ještě chvilku nechat bežet. A prvních pár km motorku netočit. Nutnost jednou za 2k KM vyměnit převodový olej, ale to je prkotina, pak také koukat na destičky což si myslím, že musíte u každé moto

Posed je spíše sportovní, určitě se nebudete cítit jak z postele po dvou hodinách jízdy. Motorka dost drnčí zvlášť ve vyšších otáčkách, kdo není zvyknutý ucítí hodně záda, protože člověk je tam opravdu natažený přes nádrž Stabilita záleží od pneu kdo si tam co dá, každopádně klopit až na stupačku lze. Úložný prostor nic moc, maximálně tak na nějakou lékarničku nebo 0,5l pití jinak pod sedačku nic moc nedáte. Spotřeba... Když jsem na moto jel prvních 500 km musím říct, že moje spotřeba se pohybovala kolem 4l/100. Jezdil jsem na 4-6 tisíc otáček, spíše na pohodu v 70 km rychlosti mimo město (v otevřené verzi). Na okruhu si motorka zbaští těch 7l/100 bez problému. Jinak kombinovaně s tím, že jí občas dám napít počítejte 5-6l/100 což na ten výkon co vám todle moto poskytne a dá se řídit od 16 let je prostě bomba !

Jak jsem už zmiňoval jezdím spíše na pohodu, nicméně jsem to už zkoušel "ždímat" co to šlo a do mírného kopce něco přes 140 km/h. Myslím si, že po rovince by to jelo o něco rychleji, ale o tom ta 125 ccm není. Tady jde o ten krouťák, protože na dvojku v otáčku to fakt trhá ruce

Ideální motorka pro každého začínající motorkáře, který nepotřebuje jezdit 3l/100 a občas to chce trošku pozlobit Výkon se pak dá ještě navýšit výfukem o 3-4 kW, popřípadě kitem na 140 ccm, ale to už jsou opravdu drahé investice vůči celkové ceně motorky.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mrk44
Mrk44 napsal 04.05.14 v 21:11 8b.

cita29
cita29 napsal 03.05.14 v 13:18

Pěkná motorka a dobrá recenze tak at jezdí

Více komentářů



TOPlist